CNA. Din canal de YouTube, în televiziune. Un canal de YouTube, cu peste 4,3 milioane de abonaţi, se transformă în post de televiziune. A primit licenţa de la Consiliul Naţional al Audiovizualului în şedinţa de astăzi, 10 decembrie.
Noul post se numeşte TRALALA şi se va vedea SD şi HD, fiind disponibil la nivel naţional, cât şi internaţional în ţări precum Republica Moldova, Italia, Spania, Franţa, Germania, Anglia şi Irlanda.
Va difuza desene animate româneşti, care sunt produse la studiourile din Bucureşti şi Iaşi. Acţionarii postului sunt Cristina Badan şi Alexandru Badan cu câte 50%.
Totalul investiţillor echipamentelor se ridică la 72.000 de euro, iar în programe se va investi 578.000 de euro. Va începe să emită din martie sau aprilie 2021, după cum au spus reprezentanţii noului post în şedinţa CNA.
Toţi membrii CNA s-au arătat încântaţi de acest proiect şi au votat în unanimitate acordare licenţei. De altfel, Radu Herjeu a sintetizat într-o frază votul său: „Este cel mai simplu vot pe care îl voi acorda de când sunt în CNA, de şase ani de zile”.
Reprezentanţii au susţinut că negociază cu INES şi Telekom pentru introducerea postului, dar vor urma discuţii şi cu alţi cablişti pe viitor.
Alexandru Badan, acţionar TRALALA, în şedinţa CNA:
„Considerăm că televiziunea este un pas mare pe care l-am face. Fanii noştri să aibă acces la producţiile de animaţie din cât mai multe surse. Televizorul, în ultimii ani, a crescut foarte mult şi cu siguranţă că acest canal va veni în sprijinul utilizatorului.
Vom difuza animaţie pentru copii, animaţie la cântecele pentru copii, dar avem colaborări cu animaţii de la parteneri din SUA, America de Sud sau diverse zone. Ne bucurăm pentru că în urma succesului de pe Youtube, cântecelele au ajuns în grădiniţe şi sunt folosite de educatori.”
Vali Pintilescu, director de programe TRALALA, în şedinţa CNA:
„Vrem să venim cu gama de programe cu care ne-am câştigat o anumită poziţie în piaţă, iar pasul doi este lărgirea şi acoperirea acelor nevoi atât pentru părinţi, cât şi pentru copii. Vrem să producem acele bucăţi de conţinut care lipsesc din piaţa audiovizuală românească, vrem să producem poveşti.
Poveştile cu care am crescut fiecare dintre noi, dar le vom adapta eticii secolului 21. Ne dorim să începem emisia în jurul lui martie/aprilie 2021.”
Canalul TRALALA, mai popular pe Youtube decât alţi vloggeri
Cântecele pentru copii sunt mai populare decât conţinutul vloggurilor. Canalul LooLoo Kids, cu conţinut pentru copii lansat în 2014 de doi români, a depăşit pragul de 10 milioane de abonaţi, după cum Paginademedia.ro A SCRIS AICI.
A primit premiul „Butonul de Diamant”, pentru atingerea numărului de 10 milioane de abonaţi şi a devenit cel mai mare canal de YouTube cu origini româneşti.
LooLoo Kids a fost lansat de doi soţi din Iaşi şi aparaţine unei comapanii mai mari, Mora TV. Iniţial, Cristina şi Alexandru Badan au deschis canalul TraLaLa, în 2012, prin care produceau conţinut original pentru copii, cântece şi animaţii 3D.
CITEŞTE ŞI: VIDEO. Cântecele şi desenele animate, mai populare decât vloggerii. Un cont de YouTube creat de doi români, peste 13 milioane de abonaţi
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu