PARTENERIAT. Effie organizează un eveniment online dedicat agenţiilor şi departamentelor de marketing din companii. Se numeşte „How to Win an Effie: Business Impact X Creativity” şi se va transmite pe pagina de Facebook Effie România joi, 1 aprilie, începând cu ora 10:30.
Evenimentul se adresează tuturor reprezentanţilor din agenţii şi din departamentele de marketing din companii şi vizează clarificarea modului în care proiectele participante trebuie să-şi prezinte rezultatele – criteriul cel mai important în demonstrarea eficienţei.
Irina Pencea, Managing Partner and Co-Founder Jazz şi Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2021 va aborda alături de invitaţii săi o temă recurentă din jurul festivalului: discrepanţa dintre modul în care sunt jurizate campaniile din categoriile de bază versus cele din categoriile speciale - cum trebuie prezentate rezultatele, ce impact are de fapt creaţia, cum trebuie făcută evaluarea proiectelor plecând din acelaşi standard Effie de performanţă, indiferent de categorie.
“Ne-am propus o discuţie despre ce este cel mai important lucru la Effie - impactul, şi cum poate fi el demonstrat atât în categoriile de bază cât şi în cele speciale.
Am remarcat că există o tendinţă de a aborda diferit categoriile speciale faţă de cele de bază - se includ mai degrabă rezultate tactice ale campaniei şi mai puţin impactul în business sau brand, se evaluează mai degrabă ideea creativă şi mai puţin efectul acelei idei în business şi brand.
Rolul acestui talk este de a pune pe masă subiectul şi a dezbate modalităţile prin care orice înscriere trebuie să demonstreze efectul şi rolul comunicării şi al creativităţii în business şi brand”, spune Irina Pencea.
Dan Zloteanu (Managing Director and Marketing Consultant MRI Research & Consulting / part of TheNetwork) va prezenta o serie de insight-uri de la jurizările Effie, din calitatea de moderator al procesului încă de la prima ediţie în care a fost introdusă dezbaterea în cadrul jurizării.
De asemenea, va vorbi despre felul în care sunt judecate cazurile în funcţie de categorie şi care sunt subiectele cele mai discutate în timpul jurizării.
Ruxandra Rău (Director Brand & Communication Strategy Telekom România) & Corina Bratu (Senior Strategic Planner Leo Burnett România), urmate de Roxana Mătăşel (Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell) & Andrei Bălan (Head of Strategy & Social Media MRM) vor face o trecere prin principiile de bază necesare pentru evaluarea impactului de business pentru orice tip de campanie, indiferent dacă vine din zona de product & service sau a categoriilor speciale.
Echipele se vor raporta în prezentarea lor la două branduri cu multă experienţă în înscriere şi cu un impresionant număr de trofee Effie în portofoliu: Telekom şi KFC România.
Adina Vlad (Managing Partner Unlock Market Research & Effie Moderator) va completa discuţia cu insight-uri despre cele mai potrivite tool-uri de research care ajută în corelarea celor 2 seturi de rezultate - atât cele de campanie, cât şi cele de business.
Înscrierile în competiţia Effie Romania 2021 continuă până pe 6 mai.
Comitetul Effie 2021 este format din:
- Adrian Ţuluca - Managing Director Propaganda
- Bogdan Niţu - General Manager & Partner GMP+WEBSTYLER
- Corina Bratu - Senior Strategic Planner Leo Burnett România
- Cristina Moşteanu – General Manager Cohn&Jansen Creative Agency
- Iuliana Nedelcu - Marketing Manager Coca-Cola România
- Irina Pencea - Managing Partner & Co-Founder Jazz
- Mihai Trandafir - Managing Director UM România
- Raluca Kovacs - Chief Strategy Officer Publicis România
- Roxana Mătăşel - Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell
- Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy Telekom România
- Silvia Mihăilescu - Director Marketing, Comunicare şi CSR, ING Bank România Simona Panait - Marketing & Online Director Samsung Electronics România and Bulgaria
- Şerban Alexandrescu - Asociat & Executive Creative Director Headvertising
Autor: Redacţia contactpaginademedia.ro
Trimite un comentariu