Skip to main content

AUDIENŢE ALEGERI. Pe ce posturi au urmărit românii toată seara urcarea lui Nicuşor Dan pe locul al doilea? Antena 3, primul post TV la oraşe. Pe ţară primele au fost Pro TV şi România TV

 
AUDIENŢE ALEGERI. Pe ce posturi au urmărit românii toată seara urcarea lui Nicuşor Dan pe locul al doilea? Antena 3, primul post TV la oraşe. Pe ţară primele au fost Pro TV şi România TV

AUDIENŢE Alegeri. Românii au stat pe posturile de ştiri toată seara de duminică să urmărească suspansul alegerilor pentru Preşedinţie. La ce televiziuni s-au uitat? Unde au urmărit urcarea lui Nicuşor Dan de pe locul al treilea pe poziţia a doua?

Publicitate

Audienţele au fost diferite la nivelul întregii ţări între orele 21.00 şi 24.00, când cifrele se actualizau minut de minut. Oricum, toate posturlle de ştiri au avut mai mulţi telespectatori decât în mod obişnuit.

La nivelul întregii ţări, cei mai mulţi români au stat pe Pro TV şi pe România TV. La oraşe, s-au uitat mai mulţi la Antena 3.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de 4 mai, o seară cu schimbări spectaculoase în cifre, şi la sondaje, dar şi la rezultatele finale:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post de televiziune a fost Pro TV, care s-a apropoiat de 800.000 de români în fiecare minut între orele 21.00 (când s-a încheiat votul) şi 24.00 (oră la care Nicuşor Dan se apropia de locul al doilea).

Cel mai vizionat post de ştiri a fost România TV, care a fost în top imediat după Pro TV. De altfel, în top 5 au fost încă două canale informative, Realitatea şi Antena 3.

Kanal D, post care nu avea alegerile în grila din 4 mai (la ora 21.00 era Roata Norocului), a fost pe poziţia a cincea.

Cifre peste media lor normală şi la B1 TV, TVR Info şi Euronews.

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-24.00 la nivel Naţional:

  • România TV - 775.000
  • Realitatea - 715.000
  • Antena 3 - 660.000
  • Digi 24 - 380.000
  • B1 TV - 90.000
  • TVR Info - 26.000
  • Euronews - 20.000
  • Prima News - 5.000

URBAN. Interes maxim la oraşe pentru rezultate, astfel că postul TV numărul 1 a fost un canal de ştiri: Antena 3, cu 460.000 de telespectatori. Locul al doilea: tot un post informativ: România TV.

Pro TV a fost pe locul al treilea, apoi iar un canal de news: Realitatea. Loc bun şi pentru Digi 24, pe şase.

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-24.00 în mediul Urban:

  • Antena 3 - 460.000
  • România TV - 435.000
  • Realitatea - 355.000
  • Digi 24 - 275.000
  • B1 TV - 70.000
  • TVR Info - 20.000
  • Euronews - 16.000
  • Prima News - 5.000

Comercial. Publicul comercial 18-54 de ani urban s-a dus cel mai mult către marile generaliste: Pro TV şi Antena 1 au fost primele pe acest segment.

Totuşi, de remarcat că următoarele patru locuri au fost ocupate de patru canale de ştiri - Antena 3, Digi 24, România TV şi Realitatea. Toate cu peste 120.000 de telespectatori pe minut. În condiţii obişnuite, niciun post de ştiri nu ajunge la 100.000 de telespectatori. Nu ajunge, de cele mai multe ori, nici la 50.000.

Posturile de ştiri în intervalul 21.00-24.00 pe segmentul COMERCIAL:

  • Antena 3 - 165.000
  • Digi 24 - 155.000
  • România TV - 125.000
  • B1 TV - 35.000
  • Euronews - 11.000
  • TVR Info - 2.000
  • Prima News - 3.000

Citeşte şi: Ora 21.00. Exit-poll cu audienţă. Pro TV, cel mai urmărit post. România TV, lider detaşat pe naţional, la ştiri

Audienţele posturilor TV duminică, 4 mai, în seara primului tur al alegerilor pentru Preşedinţie, pe intervalul 21.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane
1 Pro TV 788.000
2 Romania TV 774.000
3 Realitatea Plus 713.000
4 Antena 3 CNN 659.000
5 Kanal D 552.000
6 Antena 1 542.000
7 Digi 24 378.000
8 Happy Channel 170.000
9 DigiSport 1 145.000
10 Film Cafe 137.000
11 Antena Stars 100.000
12 B1TV 88.000
13 AMC 88.000
14 Kanal D2 86.000
15 Prima TV 78.000
16 TVR 1 77.000
17 Nickelodeon 62.000
18 Pro Cinema 62.000
19 Eurosport 1 61.000
20 Cinemaraton 52.000

Audienţele posturilor TV duminică, 4 mai, în seara primului tur al alegerilor pentru Preşedinţie, pe intervalul 21.00-24.00, în mediul URBAN:

  URBAN Persoane
1 Antena 3 CNN 459.000
2 Romania TV 433.000
3 Pro TV 421.000
4 Realitatea Plus 354.000
5 Antena 1 310.000
6 Digi 24 276.000
7 Kanal D 224.000
8 Happy Channel 85.000
9 DigiSport 1 78.000
10 B1TV 69.000
11 Antena Stars 66.000
12 Nickelodeon 55.000
13 Film Cafe 44.000
14 Eurosport 1 43.000
15 TVR 1 42.000
16 Prima TV 40.000
17 Kanal D2 39.000
18 AMC 39.000
19 Diva 32.000
20 Acasa Gold 31.000

Audienţele posturilor TV duminică, 4 mai, în seara primului tur al alegerilor pentru Preşedinţie, pe intervalul 21.00-24.00, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane
1 Pro TV 204.000
2 Antena 1 170.000
3 Antena 3 CNN 163.000
4 Digi 24 153.000
5 Romania TV 126.000
6 Realitatea Plus 123.000
7 Kanal D 69.000
8 Nickelodeon 37.000
9 DigiSport 1 35.000
10 Antena Stars 33.000
11 B1TV 32.000
12 Prima TV 28.000
13 Film Cafe 23.000
14 Happy Channel 20.000
15 AMC 20.000
16 Kanal D2 14.000
17 Pro Cinema 14.000
18 TVR 1 13.000
19 Eurosport 1 12.000
20 Acasa Gold 12.000

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus