Skip to main content

AUDIENŢE. Ce seară! Românii au stat pe posturile de ştiri, primele în audienţă! România TV, Antena 3 şi Digi, fiecare lider pe câte un segment!

 
AUDIENŢE. Ce seară! Românii au stat pe posturile de ştiri, primele în audienţă! România TV, Antena 3 şi Digi, fiecare lider pe câte un segment!

Audienţe alegeri Nicuşor Dan - George Simion. O seară istorică, o seară cu suspans, o seară în care telecomenzile românilor au fost pe posturile de ştiri.

Publicitate

Timp de trei ore, de la ora exit-poll-urilor şi până la numărarea voturilor, cele mai urmărite televiziuni au fost cele de ştiri, care urmăreau evoluţia cifrelor.

România TV, Antena 3 şi Digi 24 au fost pe primul loc, fiecare pe un target, peste canalele generaliste. România TV a fost cea mai vizionată din ţară, Antena 3 a fost locul 1 la oraşe, iar Digi 24 a fost preferata publicului comercial.

Cinci posturi de ştiri au fost în Top 10 (pe lângă cele trei, Realitatea şi B1 TV). Cifre peste medie şi pentru canale precum Euronews.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de 18 mai, în intervalul orar 21.00-24.00:

Naţional. La nivelul întregii ţări, cea mai mare audienţă în orele de dezbateri a avut-o România TV, care s-a apropiat de un milion de telespectatori în fiecare minut. 

Următoarele canale au fost tot de ştiri: Antena 3, cu peste 850.000 şi Realitatea (post care difuza un sondaj propriu cu George Simion pe primul loc şi lăsa burtiere cu primul loc al candidatului AUR în diaspora), cu 825.000.

Cifrele sunt mult pentru audienţele obişnuite ale televiziunilor de ştiri. În Top 10 a intrat şi B1 TV, cu 120.000 de români pe post.

Şi Euronews a avut audienţe peste o zi normală: aproape 50.000 de români în fiecare minut.

Urban. La oraşe, prima a fost dezbaterea cu Mihai Gâdea gazdă de pe Antena 3. Aproape 600.000 de români  la postul de ştiri al Intact. Peste jumătate de milion şi la România TV, locul al doilea şi peste 430.000 la Realitatea.

Şi pe acest segment, în topul staţiilor a intrat şi B1 TV, cu 75.000 de telespectatori. La oraşe, Euronews a atras 35.000 de telespectatori.

Comercial. Cea mai urmărită televiziune pe publicul 21-54 de ani urban a fost Digi 24. Postul de ştiri s-a apropiat de 230.000  de telespectatori pe minut.

Digi 24 a fost înaintea Antena 1 şi Pro TV, dar şi peste Antena 3 (200.000 de telespectatori). În studioul Digi 24 erau Cosmin Prelipceanu şi Lili Ruse (gazde) şi invitaţi Claudiu Pândaru, Florin Negruţiu, Sabin Orcan şi Remus Ştefureac.

Audienţele posturilor TV duminică, 18 mai, în intervalul orar 21.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane
1 Romania TV 978.000
2 Antena 3 CNN 853.000
3 Realitatea Plus 825.000
4 Pro TV 706.000
5 Antena 1 675.000
6 Digi 24 484.000
7 Kanal D 281.000
8 TVR 1 188.000
9 Happy Channel 183.000
10 B1TV 120.000

Audienţele posturilor TV duminică, 18 mai, în intervalul orar 21.00-24.00, în mediul URBAN:

  URBAN Persoane
1 Antena 3 CNN 566.000
2 Romania TV 540.000
3 Realitatea Plus 433.000
4 Pro TV 408.000
5 Antena 1 402.000
6 Digi 24 367.000
7 Kanal D 130.000
8 TVR 1 116.000
9 Happy Channel 80.000
10 B1TV 75.000

Audienţele posturilor TV duminică, 18 mai, în intervalul orar 21.00-24.00, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane
1 Digi 24 226.000
2 Antena 1 219.000
3 Pro TV 211.000
4 Antena 3 CNN 193.000
5 Romania TV 184.000
6 Realitatea Plus 177.000
7 Kanal D 44.000
8 TVR 1 40.000
9 DigiSport 1 27.000
10 B1TV 27.000

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus