Skip to main content

AUDIENŢE Amicalul România - Moldova. Prima TV, pe val cu Naţionala. Câţi români au urmărit partida amicală

 
AUDIENŢE Amicalul România - Moldova. Prima TV, pe val cu Naţionala. Câţi români au urmărit partida amicală

Fotbalul rămâne motorul de audienţă pentru Prima TV. Postul a bifat joi seară o nouă performanţă notabilă cu meciul amical România – Moldova (scor 2-1), reuşind să urce în topul audienţelor şi să domine pe segmentul masculin urban.

Publicitate

Deşi Pro TV a rămas lider la nivelul întregii ţări, Prima TV a atras peste 800.000 de telespectatori la nivel naţional, confirmând încă o dată interesul publicului pentru transmisiunile dedicate Naţionalei.

Potrivit datelor Kantar Media, meciul difuzat de Prima TV a fost urmărit, în medie, de 850.000 de persoane la nivel naţional, ceea ce i-a adus postului locul trei în clasamentul general al serii.

Pe primul loc s-a situat Pro TV, cu 1.309.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu 947.000.

Pentru un post cu audienţe modeste, care nu prinde top 10 în prime-time, Prima TV a avut cifre de peste 10 ori mai mari decât media obişnuită din prime-time. 

Urban: aproape de Antena 1, peste Kanal D

În mediul urban, Prima TV a strâns 456.000 de telespectatori, poziţionându-se foarte aproape de Antena 1 (485.000) şi semnificativ peste Kanal D (311.000).

Pe publicul comercial extins, între 21 şi 59 de ani, Prima TV a fost urmărită de 423.000 de telespectatori, clasându-se pe locul al treilea, după Pro TV (786.000) şi Antena 1 (496.000). Kanal D a urmat cu 293.000.

O performanţa remarcabilă a fost înregistrată pe segmentul masculin urban, unde Prima TV a fost lider de piaţă pe durata partidei.

„Prima TV a fost lider de piaţă pe întreaga durată a partidei în rândul bărbaţilor din mediul urban, cu 8,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22,4%, depăşindu-şi toţi competitorii direcţi”, arată postul în comunicatul transmis după meci.

Tot potrivit datelor oferite de Kantar Media, în rândul publicului naţional 21–59 de ani, Prima s-a clasat pe locul al treilea, cu 4,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,2%.

Aceeaşi poziţie a fost înregistrată şi pe publicul urban 18–54, cu 3,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14%.

„Prima TV confirmă încă o dată interesul publicului pentru meciurile Naţionalei şi îşi consolidează poziţia de post preferat al bărbaţilor din mediul urban”, se mai arată în comunicat.

Pe 15 noiembrie, Prima TV va transmite, în exclusivitate, partida Bosnia şi Herţegovina – România, „probabil meciul decisiv pentru calificarea la Cupa Mondială 2026”.

Audienţa posturilor TV de joi, 9 octombrie, pe intervalul meciului amical România - Moldova, la nivel NAŢIONAL:

  1. Pro TV - 1.309.000
     
  2. Antena 1 - 947.000
     
  3. Prima TV - 850.000
     
  4. Kanal D - 636.000
     
  5. Happy Channel - 311.000

Audienţa posturilor TV de joi, 9 octombrie, pe intervalul meciului amical România - Moldova, în mediul URBAN:

  1. Pro TV - 624.000 
     
  2. Antena 1 - 485.000
     
  3. Prima TV - 456.000
     
  4. Kanal D - 311.000
     
  5. Happy Channel - 205.000

Audienţa posturilor TV de joi, 9 octombrie, pe intervalul meciului amical România - Moldova, pe publicul 21 - 59 NAŢIONAL:

  1. Pro TV - 786.000
     
  2. Antena 1 - 496.000
     
  3. Prima TV - 423.000
     
  4. Kanal D - 293.000
     
  5. Happy Channel - 108.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus