Skip to main content

AUDIENŢE. Premiera Asia Express a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe la oraşe şi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Premiera Asia Express a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe la oraşe şi pe publicul comercial

Antena 1 a dat startul grilei de toamnă, duminică seara, cu show-ul Asia Express produs de Mona Segall. Nume precum Mihai Găinuşă, Adi Nartea, Betty Salam sau Anca Ţurcaşiu au pornit în aventura Asia Express.  

Publicitate

Televiziunea Antena 1 a fost liderul serii, la oraşe şi pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

„Cele nouă echipe de vedete au primit primele plicuri roşii cu indicii din partea Irinei Fodor chiar pe aeroportul din Chiang Rai, destinaţia din nordul Thailandei unde a început aventura”, anunţă Antena 1.

Poziţie bună în audienţe pentru Digi Sport. A fost a treia cea mai urmărită televiziune pe toate targeturile. Postul a avut pe intervalul Asia Express meciurile Farul - CFR Cluj şi FCSB - UTA

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul debutului Asia Express: 

NAŢIONAL. Pro TV a fost lider la nivel naţional, cu puţin peste un milion de telespectatori. Antena 1, cu Asia Express a avut poziţia a doua, cu 825.000 de telespectatori. Digi Sport 1 a fost pe poziţia a treia, cu 477.000 de telespectatori media pe interval. 

URBAN. „La oraşe, emisiunea a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 5.4 puncte de rating şi 16.1% cotă de piaţă, Pro Tv situându-se pe locul secund, cu 4.8 puncte de rating şi 14.4% cotă de piaţă”, anunţă Antena 1. 

Cu alte cuvinte, Asia Express a pus Antena 1 pe prima poziţie în audienţe şi la oraşe. Postul a avut o medie de 530.000 de telespectatori. Pro TV, de pe locul al doilea, avea o medie de 473.000 de telespectatori. 

Digi Sport a avut poziţia a treia, cu o medie de 290.000 de telespectatori. 

COMERCIAL URBAN. Totodată, Antena 1 anunţă poziţia de lider şi pe publicul comercial. 

Difuzată de Antena 1 în intervalul 19:58 – 23:40, premiera Asia Express de ieri seară a fost prima opţiune a telespectatorilor pe segmentele de public comercial şi urban. Astfel, reality show-ul a obţinut, pe tronsonul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, o audienţă medie de 5.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19.6%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 4.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 18.4%. ”

Mai exact, Antena a avut o medie de 235.000 de telespectatori pe publicul comercial. Pro TV a fost opţiunea a doua, cu o medie de 221.000 de telespectatori. 

Al treilea pe podium a fost Digi Sport 1, cu o medie de 131.000 de telespectatori pe publicul comercial.

FOTO. Concurenţii Asia Express au pornit pe Drumul Zeilor

Audienţa posturilor TV de duminică, 1 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.40), a nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 1.007.000 (5,8 rating, 17,1 share)
     
  2. Antena 1 - 825.000 (4,7 rating, 14 share)
     
  3. Digi Sport 1 - 477.000
     
  4. Kanal D - 415.000
     
  5. Happy Channel - 397.000
     
  6. Romania TV - 375.000

Audienţa posturilor TV de duminică, 1 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.40), în mediul URBAN:  

  1. Antena 1 - 526.000 (5,4 rating, 16,1 share)
     
  2. Pro TV - 473.000 (4,8 rating, 14,4 share)
     
  3. Digi Sport 1 - 290.000
     
  4. Happy Channel - 244.000
     
  5. Romania TV - 210.000
     
  6. Kanal D - 199.000

Audienţa posturilor TV de duminică, 1 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.40), pe publicul COMERCIAL URBAN 21 - 54 de ani:  

  1. Antena 1 - 235.000 (5,1 rating, 19,5 share)
     
  2. Pro TV - 221.000 (4,8 rating, 18,4 share)
     
  3. Digi Sport 1 - 131.000 
     
  4. Happy Channel - 70.000
     
  5. Kanal D - 48.000
     
  6. Prima Sport 1 - 46.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus