Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express a pornit cu dreptul pe Drumul Eroilor. Antena a bătut Pro TV la oraşe şi pe comercial

 
AUDIENŢE. Asia Express a pornit cu dreptul pe Drumul Eroilor. Antena a bătut Pro TV la oraşe şi pe comercial

AUDIENŢE TV. Start în forţă pentru Asia Express - Drumul Eroilor. Prima ediţia a sezonului opt, difuzată duminică, 7 septembrie, a pus Antena 1 pe primul loc pe publicul urban şi comercial 21-54 de ani, în timp ce Pro TV a condus doar la nivel naţional. 

Publicitate

În minutul de aur (21.47), peste un milion de telespectatori erau pe Antena 1. 

Ce s-a văzut în prima ediţie

Start „cu bagajele în spate” şi cu traversări prin valuri, probe care au setat tonul sezonului: alert, competitiv şi cu multă presiune încă din primele minute.

A doua ediţie e programată astăzi, de la 20:30, la Antena 1: prima luptă pentru imunitate, prima noapte de cazare găsită pe cont propriu şi o probă… în costume de „supereroi”. Printre concurenţii care dau piept cu realitatea din Filipine se numără Gabi Tamaş şi Dan Alexa.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa Asia Express la prima ediţie din sezonul opt: 

NAŢIONAL. Pro TV, lider la limită

La nivelul întregii ţări, Pro TV a reuşit să se impună, însă cu o mică diferenţă. Postul a atras o medie de 910.000 pe minut pe durata difuzării show-ului, cu un rating de 5,2% şi un share de 16,7%. 

Antena 1 s-a clasat pe locul al doilea cu o medie de 845.000 de persoane (4,8% rating şi 15,5% share). 

Kanal D a avut poziţia a treia, la o distanţă considerabilă, cu o audienţă medie de 573.000 de telespectatori. 

URBAN. Antena 1 ia faţa Pro TV

În mediul urban, Antena 1 a reuşit să depăşească Pro TV. Televiziunea a atras o medie de 560.000 de telespectatori, cu un rating de 5,7% şi o cotă de piaţă de 18,1%.

Pro TV s-a situat pe locul doi, cu 496.000 de telespectatori în medie (5% rating şi 16% share).

Topul a fost completat de România TV, Kanal D şi Realitatea Plus.

COMERCIAL URBAN 21-54 ANI. Victorie clară pentru Antena 1

Pe segmentul cel mai important pentru publicitate, tot Antena 1 a ieşit victorioasă. Show-ul de aventură a dominat audienţele, atrăgând o medie de 279.000 de telespectatori, cu un rating de 6% şi o cotă de piaţă de 24,5%.

Pro TV a rămas în urmă pe acest segment, cu o medie de 256.000 de telespectatori (5,5% rating şi 22,5% share).

Pe celelalte locuri s-au clasat Kanal D, Digi Sport 1 şi Realitatea Plus.

Audienţa posturilor TV de duminică, 7 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.000 - 23.50), la nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 910.000 (5,2 rtg, 16,7 share)
  2. Antena 1 - 845.00 (4,8 rtg, 15,5 share)
  3. Kanal D - 573.000
  4. România TV - 357.000
  5. Realitatea Plus - 292.000

Audienţa posturilor TV de duminică, 7 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.000 - 23.50), în mediul URBAN:

  1. Antena 1 - 560.000 (5,7 rtg, 18,1 share)
  2. Pro TV - 496.000 (5 rtg, 16 share)
  3. România TV - 241.000 
  4. Kanal D - 217.000
  5. Realitatea Plus - 196.000

Audienţa posturilor TV de duminică, 7 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.000 - 23.50), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ANI

  1. Antena 1 - 279.000 (6 rtg, 24,5 share)
  2. Pro TV - 256.000 (5,5 rtg, 22,5 share)
  3. Kanal D - 75.000
  4. Digi Sport 1 - 56.000
  5. Realitatea Plus - 38.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus