Skip to main content

AUDIENŢE. Austria - România, vârf de peste două milioane de români la Antena 1. Unul din trei telespectatori se uita la meci

 
AUDIENŢE. Austria - România, vârf de peste două milioane de români la Antena 1. Unul din trei telespectatori se uita la meci

AUDIENTE. Meciul Austria - România, pierdut de Naţională (2-1) i-a ţinut pe români în faţa televizoarelor.

Publicitate

Antena 1 a fost pe intervalul meciului cel mai urmărit post de televiziune, la distanţă de locurilor următoare. Indiferent că vorbim de audienţa din ţară sau de la oraşe, de notat cota de piaţă: peste 30%. Cu alte cuvinte, unul din trei români care se uita la televizor urmărea partida.

Pe publicul comercial, cota de piaţă s-a apropiat de 40 de procente.

Situaţia în cifre absolute?

Detaliem mai jos topurile, de notat vârful meciului: 

"În minutul de maximă audienţă, de la ora ora 22:28, aproape 2.2 milioane de telespectatori trăiau speranţa unei victorii, alături de tricolori!", spun ceo de la Antena 1

În urma acestei partide, România se află pe locul 2 în grupa de calificare pentru World Cup 2026, cu trei puncte, după naţionala Bosniei, care are deja 9 puncte din primele trei meciuri! Pe următoarele locuri se află Cipru şi Austria, cu câte 3 puncte, însă austriecii au două meciuri în minus jucate. Pe ultimul loc se află San Marino, care încă nu a acumulat niciun punct. 

Ce a fost pe intervalul meciului (21:45 – 23:50) la celelalte posturi?

  • Pro TV - filmele Regatul cerului şi Treisprezece vieţi
  • Kanal D - Tempting Fortune România, cu Zoli Toth şi filmul Cum să fii amantu' la femei
  • Happy Channel - serialele turceşti Suleyman Magnificul şi Agenţia de talente şi sentimente

Datele:

Naţional. La nivelul întregii ţări, meciul de fotbal Austria - România a fost urmărit, în fiecare minut, de 1,7 milioane de români, cu vârfuri de peste două milioane (după cum am punctat la începutul articolului). Cota de piaţă: 31%.

Pro TV, cu cele două filme, a fost pe poziţia a doua, cu o medie în jur de 700.000 de telespectatori pe intervalul meciului.

Kanal D, România TV şi Happy Channel au mai fost în top 5, la mare distanţă.

Urban. Sâmbătă seara, aproape un milion de telespectatori de la oraşe s-au uitat la confruntarea Naţionalei antrenate de Mircea Lucescu cu Austria. 

Şi în mediul urban, distanţa faţă de locurile următoare a fost considerabilă: locul doi, Pro TV, a avut audienţe de aproape trei ori mai mici.

Comercial. Pe publicul comercial, adică 21-54 de ani urban este de notat cota de piaţă a meciului: aproape 40%. Atât a fost "felia" din totalul audienţei obţinută de meciul de pe Antena 1.

În cifre absolute: cam 400.000 de telespectatori la Antena 1 şi în jur de 150.000 la Pro TV.

Celelalte televiziuni din topul comercial abia dacă ajung la 50.000 de persoane pe acest segment.

Audienţele posturilor TV sâmbătă, 7 iunie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.50), la nivel NAŢIONAL:

1. Antena 1 - 1.710.000 de telespectatori (9,8 rtg, 31% share)

2. Pro TV - 715.000 (4,1 rtg, 12,9 share)

3. Kanal D - 295.000

4. România TV - 280.000

5. Happy Channel - 210.000

Audienţele posturilor TV sâmbătă, 7 iunie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.50), în mediul URBAN:

1. Antena 1 - 930.000 (9,5 rtg, 31,9% share)

2. Pro TV - 335.000 (3,4 rtg, 113, share)

3. România TV - 175.000

4. Kanal D - 125.000

5. Happy Channel - 105.000

Audienţele posturilor TV sâmbătă, 7 iunie, pe intervalul meciului Austria - România (21.45-23.50), pe segmentul COMERCIAL:

1. Antena 1 - 400.000 (8,7 rtg, 37,6 share)

2. Pro TV - 155.000 (3,4 rtg, 14,6 share)

3. Kanal D - 50.000

4. Realitatea - 36.000

5. Happy Channel - 30.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus