Skip to main content

AUDIENŢE. Cum a pornit serialul Brigada Nimic pe Pro TV? Audienţa primului episod

 
AUDIENŢE. Cum a pornit serialul Brigada Nimic pe Pro TV? Audienţa primului episod

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la primul episod din Brigada Nimic, de pe Pro TV? Au fost interesaţi de serialul cu Alexandru Papadopol, Iulian Postelnicu, Nicu Banea şi Irina Ştefan?

Publicitate

Datele de audienţă arată că Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune pe intervalul de difuzare a noului serial, peste Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin (de pe Antena 1) şi serialul turcesc O dragoste de la Kanal D.

Poziţie bună şi pentru DigiSport, cu meciul de baraj din Superliga Dinamo-Csikszereda. Cu acelaşi meci, Prima Sport a fost pe comercial pe locul cinci.

"La nivel naţional, în minutul de aur de la ora 20:36, peste 1.2 milioane de telespectatori se distrau alături de Săgeată, Giovanni, Carmola şi Toma", anunţă Pro TV.

Potrivit postului de televiziune "în intervalul 20:29 – 21: 36, PRO TV a fost lider incontestabil de audienţă şi a înregistrat 6.3 puncte de audienţă şi 23.6 cotă de piaţă, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 3.7 puncte de rating şi 13.9% share." Acesta este targetul comercial al Pro TV.

Pe acest segment comercial, în cifre absolute, s-au uitat la noul serial peste 400.000 de telespectatori pe minut, de aproape două ori mai mulţi decât cei care au ales emisiunea cu Nea Mărin de pe Antena 1.

La nivelul întregii ţări, peste un milion de români s-au uitat în fiecare minut la Brigada Nimic, pe Pro TV. În acelaşi timp, la Antena 1 erau 760.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Şi la oraşe, serialul a fost pe primul loc, cu o medie de 540.000 de telespectatori pe Pro TV. În mediul urban, pe intervalul serialului, Antena 1 era urmărită de 430.000 de telespectatori. 

Serialul Brigada Nimic este programat în fiecare luni, marţi şi miercuri, de la ora 20:30, pe Pro TV.

Audienţa posturilor TV luni, 20 mai, pe intervalul primului episod al serialului Brigada Nimic (20.30-21.35), la NIVEL NAŢIONAL:

1. Pro TV - 1.064.000 telespectatori (6,1 rtg, 17, 3 share)

2. Antena 1 - 762.000 (4,4 rtg, 12,4 share)

3. Kanal D - 710.000

4. DigiSport - 360.000

5. România TV - 355.000

6. Happy Channel - 230.000

Audienţa posturilor TV luni, 20 mai, pe intervalul primului episod al serialului Brigada Nimic (20.30-21.35), în MEDIUL URBAN:

1. Pro TV - 543.000 de telespectatori (5,5 rtg, 15,4 share)

2. Antena 1 - 430.000 (4,3 rtg, 12,2)

3. Kanal D - 384.000

4. DigiSport - 265.000

5. România TV - 190.000

6. Happy Channel - 160.000

Audienţa posturilor TV luni, 20 mai, pe intervalul primului episod al serialului Brigada Nimic (20.30-21.35), pe SEGMENTUL COMERCIAL - Naţional 21-54 ABCD:

1. Pro TV - 410.000 telespectatori (6,3 rtg, 23,6 share)

2. Antena 1 - 240.000 (3,7 rtg, 13,9 share)

3. Kanal D - 153.000

4. DigiSport - 130.000

5. Prima Sport - 52.000

6. Pro Cinema - 51.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Silviu Silviu
    Vad ca si marti serialul a fost lider.
  • mihai mihai
    Lumea s-a uitat din obisnuinta
  • Vlad Vlad
    serialul turcesc O dragoste de pe Pro TV.

    Vezi ca e pe kanal
  • Rares Popu Rares Popu
    Sa dati top 9000 ca sa incapa Prima tv. Va bateti joc de marele trust destept al lui Tomsa? Nu e nevoie pentru ca are el grija sa-l faca praf.
  • MileCelRau MileCelRau
    Si pe targetul comercial URBAN (cel al Antenei 1) cat a fost? Inteleg ca vin comunicate cand de la o televiziune, cand de la alta, dar ar trebui sa ne dati mereu ambele targeturi comerciale, chiar daca cel reprezentativ este cel al ProTV si Kanal D.
  • Paul Paul
    Serialul turcesc O dragoste a fost probabil pe Kanal D, nu pe Pro TV.

Trimite un comentariu

sus