AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la primul episod din Brigada Nimic, de pe Pro TV? Au fost interesaţi de serialul cu Alexandru Papadopol, Iulian Postelnicu, Nicu Banea şi Irina Ştefan?
Datele de audienţă arată că Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune pe intervalul de difuzare a noului serial, peste Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin (de pe Antena 1) şi serialul turcesc O dragoste de la Kanal D.
Poziţie bună şi pentru DigiSport, cu meciul de baraj din Superliga Dinamo-Csikszereda. Cu acelaşi meci, Prima Sport a fost pe comercial pe locul cinci.
"La nivel naţional, în minutul de aur de la ora 20:36, peste 1.2 milioane de telespectatori se distrau alături de Săgeată, Giovanni, Carmola şi Toma", anunţă Pro TV.
Potrivit postului de televiziune "în intervalul 20:29 – 21: 36, PRO TV a fost lider incontestabil de audienţă şi a înregistrat 6.3 puncte de audienţă şi 23.6 cotă de piaţă, în rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 3.7 puncte de rating şi 13.9% share." Acesta este targetul comercial al Pro TV.
Pe acest segment comercial, în cifre absolute, s-au uitat la noul serial peste 400.000 de telespectatori pe minut, de aproape două ori mai mulţi decât cei care au ales emisiunea cu Nea Mărin de pe Antena 1.
La nivelul întregii ţări, peste un milion de români s-au uitat în fiecare minut la Brigada Nimic, pe Pro TV. În acelaşi timp, la Antena 1 erau 760.000 de telespectatori din întreaga ţară.
Şi la oraşe, serialul a fost pe primul loc, cu o medie de 540.000 de telespectatori pe Pro TV. În mediul urban, pe intervalul serialului, Antena 1 era urmărită de 430.000 de telespectatori.
Serialul Brigada Nimic este programat în fiecare luni, marţi şi miercuri, de la ora 20:30, pe Pro TV.
Audienţa posturilor TV luni, 20 mai, pe intervalul primului episod al serialului Brigada Nimic (20.30-21.35), la NIVEL NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.064.000 telespectatori (6,1 rtg, 17, 3 share)
2. Antena 1 - 762.000 (4,4 rtg, 12,4 share)
3. Kanal D - 710.000
4. DigiSport - 360.000
5. România TV - 355.000
6. Happy Channel - 230.000
Audienţa posturilor TV luni, 20 mai, pe intervalul primului episod al serialului Brigada Nimic (20.30-21.35), în MEDIUL URBAN:
1. Pro TV - 543.000 de telespectatori (5,5 rtg, 15,4 share)
2. Antena 1 - 430.000 (4,3 rtg, 12,2)
3. Kanal D - 384.000
4. DigiSport - 265.000
5. România TV - 190.000
6. Happy Channel - 160.000
Audienţa posturilor TV luni, 20 mai, pe intervalul primului episod al serialului Brigada Nimic (20.30-21.35), pe SEGMENTUL COMERCIAL - Naţional 21-54 ABCD:
1. Pro TV - 410.000 telespectatori (6,3 rtg, 23,6 share)
2. Antena 1 - 240.000 (3,7 rtg, 13,9 share)
3. Kanal D - 153.000
4. DigiSport - 130.000
5. Prima Sport - 52.000
6. Pro Cinema - 51.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Vezi ca e pe kanal