AUDIENŢE Ce spun românii. Cabral a revenit "cu dreptul" la Pro TV. După trei luni de pauză, Ce spun românii a avut prima ediţie, pe 6 martie, pe primul loc în audienţe, la sute de mii de români în faţa locului doi.
Cabral s-a intersectat pe interval cu emisiunea Preţul cel bun (Antena 1) şi cu Casa iubirii (Antena 1).
În linii mari, cu actori din Las Fierbinţi şi Clanul invitaţi, Ce spun românii a fost lider pe intervalul de difuzare pe toate segmentele: atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe şi pe segmentul comercial luat în calcul de Paginademedia: 21-55 de ani, din mediul urban.
De notat că luni, 6 martie, consumul general de televiziune a fost mult sub săptămâna trecută: în total, în fiecare minut s-au uitat la posturile TV aproape 5,2 milioane de români. Cu doar o săptămână în urmă (pe 27 februarie), pe TV erau, în fiecare minut, cu 700.000 de români mai mult (adică aproape 5,9 milioane).
Ce spun românii a avut o pauză de trei luni. După şapte ani de difuzare neîntreruptă, emisiunea cu Cabral a spus "stop" la sfâşitul lunii noiembrie 2022.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ce spun românii, la revenirea de pe Pro TV, în continuare:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la Ce spun românii, la prima ediţie după pauză, aproape un milion de români. Mai exact, 970.000. Următoarele locuri au fost la distanţă de peste 300.000 de români (Antena 1, cu Preţul cel bun şi Casa iubirii de pe Kanal D).
Cum a fost Cabral faţă de săptămâna trecută, când era Batem palma, cu Cosmin Seleşi? În cifre absolute, a fost uşor sub (1,03 milioane), ca urmare a scăderii consumului TV. Un indicator important este însă şi cota de piaţă, adică "felia" de audienţă (câţi din cei care aveau televizoarede deschise se uitau pe post).
Revenirea lui Cabral a avut o cotă de piaţă de aproape 18%, cu un procent şi jumătate peste săptămâna trecută, în timp ce Antena 1 şi Kanal D şi-au menţinut "felia" de audienţă, chiar cu o uşoară scădere (în jur de 12% la aceste staţii).
URBAN. La oraşe, Ce spun românii a avut o audienţă de 530.000 de telespectatori în fiecare minut. Locul al doilea pentru Antena 1 (la 200.000 distanţă de emisiunea cu Cabral).
Casa iubirii, de pe Kanal D, a fost pe poziţia a treia.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Cabral a ţinut pe post 220.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe. Cota de piaţă: aproape 25%, ceea ce înseamnă că un sfert din publicul comercial care avea televizoarele deschise a ales emisiunea cu Cabral.
Pe acest segment, locul al doilea nu a mai fost al emisiunii cu Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu, de pe Antena 1.
Poziţia secundă a fost obţinută de Casa iubirii, de pe Kanal D, însă audienţa emisiunii a fost la jumătate faţă de Ce spun românii, de pe Pro TV.
Cabral: "Eu o să mă opresc puţin, aşa" Ce spun românii, pauză după şapte ani. Intră în loc Batem Palma
Audienţa posturilor TV luni, 6 martie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii (18.00-19.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 972.000 | 5.6 | 17.7 |
2 | Antena 1 | 669.000 | 3.8 | 12.2 |
3 | Kanal D | 659.000 | 3.8 | 12 |
4 | Antena Stars | 323.000 | 1.9 | 5.9 |
5 | Happy Channel | 278.000 | 1.6 | 5 |
6 | Antena 3 CNN | 235.000 | 1.3 | 4.3 |
7 | Romania TV | 228.000 | 1.3 | 4.1 |
8 | DigiSport 1 | 205.000 | 1.2 | 3.7 |
9 | Realitatea Plus | 143.000 | 0.8 | 2.6 |
10 | Prima TV | 136.000 | 0.8 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 6 martie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii (18.00-19.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 533.000 | 5.7 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 351.000 | 3.8 | 12 |
3 | Kanal D | 228.000 | 2.4 | 7.8 |
4 | Antena 3 CNN | 154.000 | 1.6 | 5.3 |
5 | Happy Channel | 149.000 | 1.6 | 5.1 |
6 | Antena Stars | 137.000 | 1.5 | 4.7 |
7 | DigiSport 1 | 136.000 | 1.5 | 4.6 |
8 | Romania TV | 128.000 | 1.4 | 4.4 |
9 | Realitatea Plus | 90.000 | 1 | 3.1 |
10 | Digi 24 | 62.000 | 0.7 | 2.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV luni, 6 martie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii (18.00-19.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 223.000 | 4.9 | 24.2 |
2 | Kanal D | 102.000 | 2.2 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 97.000 | 2.1 | 10.5 |
4 | Happy Channel | 37.000 | 0.8 | 4 |
5 | DigiSport 1 | 36.000 | 0.8 | 3.9 |
6 | Prima TV | 29.000 | 0.6 | 3.2 |
7 | Boomerang | 29.000 | 0.6 | 3.1 |
8 | Digi 24 | 28.000 | 0.6 | 3 |
9 | Antena 3 CNN | 22.000 | 0.5 | 2.4 |
10 | Romania TV | 19.000 | 0.4 | 2.1 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro