Skip to main content

AUDIENŢE. Ce spun românii? Se uită sau nu? Cabral, start pe primul loc cu noul sezon al emisiunii de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Ce spun românii? Se uită sau nu? Cabral, start pe primul loc cu noul sezon al emisiunii de pe Pro TV

AUDIENŢE. Ce spun românii, cu Cabral prezentator, a revenit pe Pro TV şi a fost cea mai urmărită emisiune pe intervalul de difuzare.

Publicitate

Cabral a fost peste Casa iubirii, de pe Kanal D şi peste reluarea Eşti mai deştept decât un copil de clasa a V-a, de pe Antena 1.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primului episod din noul sezon Ce spun românii

Naţional. La nivelul întregii ţări, peste 700.000 de români s-au uitat la emisiunea cu Cabral. A fost o ediţie specială, cu nume precum Mihai Rait, Maria Popovici, Anisia Gafton şi Shurubel, de la Vorbeşte lumea.

După Cabral, la 200.000 de telespectatori în urmă, a fost Casa iubirii, de pe Kanal D, urmată de Antena 1.

Urban. Cabral a început pe primul loc şi la oraşe, cu o medie de 400.000 de telespectatori. Audienţa emisiunii a fost dublă faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu Casa Iubirii.

Interesantă este poziţia Antena 1, mult mai jos, după Happy Channel (cu serialul turcesc Pe aripile iubirii), Antena 3 şi România TV.

Comercial. Pe publicul comercial al Pro TV (21-54 naţional ABCD), Ce spun românii s-a apropiat de 220.000 de telespectatori. De notal la acest capitol cota de piaţă, de aproape 25%. Asta înseamnă că un sfert dintre telespectatorii care aveau televizoarele deschise se uital la Cabral.

După Ce spun românii, pe publicul comercial locul al doilea a fost ocupat de Casa iubirii, iar Antena 1 a fost pe poziţia a treia.

Citeşte şi: VIDEO. Cabral: „Sunt cu piciorul pe frână de vreo 2 ani. Mi-am găsit timp să petrec cu familia mea. E atât de mişto să accepţi că o să faci mai puţini bani, dar că ai de câştigat în partea cealaltă, adică ai mai multe răsărituri şi apusuri cu copiii”


Citeşte şi: Când face şi când nu face Cabral poze cu fanii? Asta n-am explicat-o niciodată... La început îmi lăsam copilul din braţe pentru poze


Citeşte şi: Am întrebat 100 de studenţi: cine vine la Paginademedia Open Course?

Audienţa posturilor TV luni, 23 iulie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii (18.00-19.00), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 710.000 telespectatori (4 rating, 19,7 share)

2. Kanal D - 500.000 (2,8 rtg, 13,8 shr)

3. Antena 1 - 230.000

4. Antena Stars - 180.000

5. România TV - 155.000

6. Happy Channel - 155.000

Audienţa posturilor TV luni, 23 iulie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii (18.00-19.00), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 400.000 de telespectatori (4,1 rtg, 18,9 share)

2. Kanal D - 220.000 (2,2 rtg, 10,3 shr)

3. Happy Channel - 110.000

4. Antena 3 - 105.000

5. România TV - 103.000

6. Antena 1 - 100.000

Audienţa posturilor TV luni, 23 iulie, pe intervalul emisiunii Ce spun românii (18.00-19.00), pe segmentul COMERCIAL:

1. Pro TV - 215.000 de telespectatori (3,4 rtg, 24,2 share)

2. Kanal D - 130.000 (2 rtg, 14,3 share)

3. Antena 1 - 80.000

4. Realitatea - 33.000

5. Happy Channel - 30.000

6. Antena 3 - 25.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus