Skip to main content

Audienţe Chefi la Cuţite - Survivor. Show-ul Antena 1 domină la oraşe şi pe comercial. Pe naţional, are şi Pro TV două zile

 
Audienţe Chefi la Cuţite - Survivor. Show-ul Antena 1 domină la oraşe şi pe comercial. Pe naţional, are şi Pro TV două zile

AUDIENŢE Chefi la cuţite - Survivor. Cum s-au împărţit românii între show-urile momentului din timpul săptămânii, Chefi la Cuţite (Antena 1) şi Survivor (Pro TV)?

Publicitate

Luând în calcul cele trei zile în care s-au intersectat direct - luni, marţi şi miercuri - lupta a fost câştigată de emisiunea culinară de pe Antena 1.

Două categorii au fost adjudecate clar de Chefi la cuţite: publicul de la oraşe şi segmentul comercial 21 54 de ani urban. Aici, Chefii au fost la o o distanţă confortabilă în faţa Survivor.

Publicul de la nivelul întregii ţări a fost mai disputat: luni a fost aproape egalitate (cu Survivor pe primul loc), marţi a câştigat tot Pro TV (cu un avans de aproape 100.000 de telespectatori), iar ziua de miercuri a fost a Antenei 1.

Interesantă este şi poziţia a treia în top, ocupată de Kanal D. Luni şi marţi, cu serialul turcesc Totul despre familia mea, Kanal D s-a învârtit în jurul valorii de un milion de telespectatori pe ţară. Miercuri, cu o altă producţie turcească - Preţul fericirii - Kanal D a avut cifre aproape la jumătate.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele confruntării Chefi la Cuţite, pe zile:

1. Audiente Chefi la cuţite - Survivor, luni, 3 aprilie

În prima zi a săptămânii, Chefiii şi Survivor au fost bară la bară în ţară. Doar opt mii de români între ele: 1.218.000 la Pro TV şi 1.210.000 la Antena 1.

La oraşe, Chefii câştigă relaxat: 720.000 de telespectatori, cu aproape 150.000 peste Pro TV.

Punct adjudecat luni de Chefi şi pe comercial: 390.000 media, cu peste 100.000 mai mulţi decât la Pro TV.

2. Audiente Chefi la cuţite - Survivor, marţi, 4 aprilie

Marţi, Survivor a luat avans în ţară: cu 1,3 milioane de români, Pro TV a condus topul naţional, cu aproape 100.000 de telespectatori mai mulţi decât Chefii.

Chefii recuperează la oraşe: cu 730.000 de telespectatori, Antena 1 conduce topul urban.

Primul loc pentru chefi marţi seară şi pe segmentul comercial: 390.000 (la fel ca luni), faţă de 270.000 la Survivor.

3. Audiente Chefi la cuţite - Survivor, miercuri, 5 aprilie

În cea de-a treia confruntare a săptămânii au ieşit învingători Chefi la cuţite: o medie de 1,43 milioane de români, cu 60.000 mai mulţi decât se uitau la Survivor.

A fost ziua în care Antena 1 a condus pe toate segmentele de public, o zi în care şi cifrele Kanal D au fost mult sub primele două zile.

La oraşe, Chefii au adunat 755.000 de telespectatori (faţă de 670.000 la Pro TV). Pe publicul comercial, la fel ca luni şi marţi: 390.000 de telespectatori din segmentul 21-54 urban, cu 100.000 mai mulţi ca la Survivor.

Audienţe Chefi la Cuţite. Bucătarii de pe Antena 1 au pornit peste Survivor, de pe Pro TV

Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul de intersecţie Survivor - Chefi la cuţite (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Luni Marti Miercuri
Pro TV 1.218.000 (7) 1.323.000 (7,6) 1.371.000 (7,9)
Antena 1
1.210.000 (7)
1.247.000 (7,2)
1.431.000 (8,2)
Kanal D 1.043.000 (6) 923.000 (5,3) 589.000 (5,6)

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul de intersecţie Survivor - Chefi la cuţite (20.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Luni Marti Miercuri
Antena 1 719.000 (7,7) 732.000 (7,8) 755.000 (8,1)
Pro TV 575.000 (6,1) 624.000 (6,7) 668.000 (7,1)
Kanal D 455.000 (4,9) 430.000 (4,6) 304.000 (3,2)

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul de intersecţie Survivor - Chefi la cuţite (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

COMERCIAL Luni Marti Miercuri
Antena 1 387.000 (8,5) 388.000 (8,5) 387.000 (8,5)
Pro TV 268.000 (5,9) 268.000 (5,9) 287.000 (6,3)
Kanal D 130.000 (2,9) 128.000 (2,8) 107.000 (2,3)

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus