AUDIENŢE Chefi la cuţite - Survivor. Cine este primul, Chefi la cuţite sau Survivor? Răspunsul: depinde de target.
Show-ul de pe Pro TV câştigă confruntarea la nivelul întregii ţări, emisiunea de pe Antena 1 iese prima la oraşe şi pe publicul comercial.
În toate cele trei zile în care s-au luptat, situaţia a fost aceeaşi. Diferenţa a fost doar la cifre! Spre deosebire de săptămâna trecută, locul trei, Kanal D, nu a mai atins în niciuna dintre zile milionul de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul Chefi la Cuţite, pe zile:
1. Audiente Chefi la cuţite - Survivor, luni, 10 aprilie
Cu o săptămână în urmă, Survivor şi Chefii era aproape la egalitate (doar 8.000 de români avea Pro TV în plus). În această săptămână, luni, 10 aprilie, Survivor a luat un avans ceva mai mare.
S-au uitat 1,25 milioane de români la Survivor, cu aproape 50.000 mai mulţi decât la Chefi.
La oraşe, ca şi săptămâna trecută, câştigă clar Chefi la cuţite: 700.000 media, cu 100.000 peste Pro TV.
Pe segmentul comercial, au fost 370.000 de telespectatori la Antena 1, cu 60.000 mai mulţi decât la Survivor.
2. Audiente Chefi la cuţite - Survivor, marţi, 11 aprilie
Situaţia de luni se repetă şi marţi:
- pe ţară, conduce Pro TV (1,25 milioane, cu 50.000 peste Chefi).
- la oraşe, conduc detaşat Chefii: aproape 710.000 de telespectatori, cu 150.000 peste Survivor
- pe publicul comercial a câştigat, detaşat, tot Antena 1: 390.000 la 234.000.
3. Audiente Chefi la cuţite - Survivor, miercuri, 12 aprilie
Ziua de miercuri aduce cea mai mare diferenţă în favoarea Survivor pe toată ţara: peste 1,4 milioane de români, cu 160.000 peste Chefi.
Chefii îşi iau revanşa la oraşe, unde întorc scorul: 720.000 de telespectatori pentru show-ul de pe Antena 1, cu 35.000 peste Survivor.
Şi pe publicul comercial, câştigătoare iese tot Antena 1: 375.000 de telespectatori, faţă de 300.000 la Pro TV.
Săptămâna trecută: Show-ul Antena 1 domină la oraşe şi pe comercial. Pe naţional, are şi Pro TV două zile
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul de intersecţie Survivor - Chefi la cuţite (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Luni | Marti | Miercuri | ||
---|---|---|---|---|---|
Pro TV | 1.245.000 (7,1) | 1.250.000 (7,2) | 1.416.000 (8,1) | ||
Antena 1 |
|
|
1.257.000 (7,2) | ||
Kanal D | 956.000 (5,5) | 994.000 (5,7) | 631.000 (3,6) |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul de intersecţie Survivor - Chefi la cuţite (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Antena 1 | 704.000 (7,5) | 706.000 (7,5) | 718.000 (7,7) |
Pro TV | 609.000 (6,5) | 556.000 (5,9) | 685.000 (7,3) |
Kanal D | 414.000 (4,4) | 426.000 (4,6) | 306.000 (3,3) |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul de intersecţie Survivor - Chefi la cuţite (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Antena 1 | 367.000 (8,1) | 390.000 (8,6) | 373.000 (8,2) |
Pro TV | 306.000 (6,7) | 234.000 (5,1) | 297.000 (6,5) |
Kanal D | 127.000 (2,8) | 103.000 (2,3) | 94.000 (2,1) |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro