AUDIENŢE Chefi la cuţite. Ce a reuşit să facă Las Fierbinţi, pus la înaintare ca să urce audienţa Survivor? Cum s-a descurcat serialul de pe Pro TV în faţa Chefilor de pe Antena 1.
Luni seara, în premieră de la startul Survivor, emisiunea a fost "împinsă" o oră mai târziu, iar în deschidere a fost serialul de forţă al Pro TV - Las Fierbinţi. Cum arată datele de audienţă?
Sunt diferenţe mari între cele două mari confruntări ale serii: Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20.30-21.30) şi Survivor - Chefi la Cuţite (21.30-23.30). Adică:
1. Las Fierbinţi vs. Chefi. În luptă directă cu Chefi la Cuţite, Las Fierbinţi au reuşit să câştige publicul naţional, la un avans de 300.000 de telespectatori în faţa showului culinar. La oraşe însă, Chefii au fost primii, cu 40.000 de telespectatori în faţa Pro TV.
Şi pe publicul comercial au ieşit tot Chefii primii, la o distanţă retaiv mică (30.000 de telespectatori)
2. Survivor vs. Chefi. Situaţia s-a schimbat dramatic după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a a început Survivor. Pro TV a pierdut toate cele trei segmente, şi la diferenţe considerabile: pe naţional, Pro TV a scăzut sub un milion, iar Chefii s-au dus peste 1,3 milioane. La oraşe, Chefii au avut un avans de peste 300.000 de telespectatori, iar pe publicul comercial audienţa Chefilor a fost dublă, în comparaţie cu Pro TV.
Cifrele, detaliat
1. Las Fierbinţi a trecut peste Chefi doar în ţară
NAŢIONAL. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat la Las Fierbinţi luni, 15 mai. O audienţă cu care Pro TV şi-a asigurat primul loc în faţa Chefilor, care numărau 1,1 milioane. Peste un milion avea şi Kanal D.
Locul patru pentru DigiSPort, cu meciul Dinamo - Steaua.
URBAN. Scor mai strâns la oraşe, dar în favoarea Chefilor: 646.000 la Antena 1 şi 606.000 la Pro TV, pe Las Fierbinţi.
COMERCIAL. Diferenţe mici şi pe publicul comercial, dar tot în favoarea show-ului culinar de la Antena 1. O medie de 320.000 la Chefi la Cuţite şi de 290.000 la Las Fierbinţi.
Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.447.000 | 8.3 | 20.7 |
2 | Antena 1 | 1.144.000 | 6.6 | 16.4 |
3 | Kanal D | 1.074.000 | 6.2 | 15.4 |
4 | DigiSport 1 | 298.000 | 1.7 | 4.3 |
5 | Romania TV | 256.000 | 1.5 | 3.7 |
6 | Antena 3 CNN | 219.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | Happy Channel | 199.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Pro Cinema | 175.000 | 1 | 2.5 |
9 | Antena Stars | 117.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Acasa | 112.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20.30-21.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 646.000 | 6.9 | 17.4 |
2 | Pro TV | 606.000 | 6.5 | 16.4 |
3 | Kanal D | 544.000 | 5.8 | 14.7 |
4 | DigiSport 1 | 190.000 | 2 | 5.1 |
5 | Romania TV | 142.000 | 1.5 | 3.8 |
6 | Antena 3 CNN | 141.000 | 1.5 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 105.000 | 1.1 | 2.8 |
8 | Pro Cinema | 86.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Digi 24 | 79.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | TVR 1 | 73.000 | 0.8 | 2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Las Fierbinţi - Chefi la cuţite (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 321.000 | 7 | 22.7 |
2 | Pro TV | 289.000 | 6.3 | 20.4 |
3 | Kanal D | 158.000 | 3.5 | 11.2 |
4 | DigiSport 1 | 87.000 | 1.9 | 6.2 |
5 | Pro Cinema | 49.000 | 1.1 | 3.5 |
6 | Happy Channel | 34.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | AMC | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | Antena 3 CNN | 28.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Prima Sport 1 | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
2. Chefii, peste Survivor pe toate segmentele
NAŢIONAL. Din cei peste 1,4 milioane de români pe Las Fierbinţi, Pro TV a rămas cu până într-un milion la Survivor. Chefi la cuţite au câştigat detaşat, cu 1,3 milioane de români pe post.
URBAN. Dacă pe intervalul Las Fierbinţi diferenţele erau mai mici, când a început Survivor, audienţa Pro TV a scăzut cu câteva sute de mii de telespectatori. S-au uitat 780.000 de telespectatori la Chefi şi 460.000 la Survivor.
COMERCIAL. Pe publicul comercial (21-54 de ani urban) audienţa Chefilor a fost dublă. Mai exact, aproape 400.000 de telespectatori la Antena 1 şi până în 200.000 la Pro TV.
Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Survivor - Chefi la cuţite (21.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.331.000 | 7.6 | 20.9 |
2 | Pro TV | 983.000 | 5.6 | 15.4 |
3 | Kanal D | 757.000 | 4.3 | 11.9 |
4 | Romania TV | 388.000 | 2.2 | 6.1 |
5 | Antena 3 CNN | 321.000 | 1.8 | 5 |
6 | DigiSport 1 | 308.000 | 1.8 | 4.8 |
7 | Pro Cinema | 179.000 | 1 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 160.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | National TV | 88.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Realitatea Plus | 86.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Survivor - Chefi la cuţite (21.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 777.000 | 8.3 | 23.1 |
2 | Pro TV | 457.000 | 4.9 | 13.6 |
3 | Kanal D | 344.000 | 3.7 | 10.2 |
4 | DigiSport 1 | 213.000 | 2.3 | 6.3 |
5 | Romania TV | 197.000 | 2.1 | 5.8 |
6 | Antena 3 CNN | 168.000 | 1.8 | 5 |
7 | Pro Cinema | 90.000 | 1 | 2.7 |
8 | Happy Channel | 86.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | Digi 24 | 54.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | TVR 1 | 52.000 | 0.6 | 1.6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV luni, 15 mai, pe intervalul intersecţiei Survivor - Chefi la cuţite (21.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 398.000 | 8.7 | 29.7 |
2 | Pro TV | 190.000 | 4.2 | 14.2 |
3 | Kanal D | 104.000 | 2.3 | 7.7 |
4 | DigiSport 1 | 86.000 | 1.9 | 6.4 |
5 | Pro Cinema | 51.000 | 1.1 | 3.8 |
6 | Antena 3 CNN | 40.000 | 0.9 | 3 |
7 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 2 |
9 | Digi 24 | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Prima Sport 1 | 20.000 | 0.4 | 1.5 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro