
AUDIENŢE Cipru - România. Un meci al Naţionalei aduce o porţie bună de audienţă postului care difuzează partida. Marţi, Cipru - România (2-2) a ridicat Prima TV pe prima poziţie în preferinţele românilor.
La nivelul întregii ţări, dar şi la oraşe, confruntarea a fost clar prima opţiune, lăsând în spate Antena 1 cu Asia Express. Singurul public pe care meciul nu s-a impus (dar a fost aproape la egalitate) a fost segmentul comercial, pe care l-a pierdut "la mustaţă".
Vârful meciului: aproape 1,4 milioane de români la 22.30.
Interesantă este şi poziţia Pro TV pe intervalul partidei. Cu două filme (Întâlnire explozivă, cu Tom Cruise şi Sunetul libertăţii), postul a fost pe poziţia a patra pe ţară şi la oraşe şi pe trei pe comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul meciului Cipru - România de marţi, 9 septembrie:
NAŢIONAL. Meciul a fost urmărit, pe Prima TV, de aproape 1,2 milioane de români în fiecare minut. În acelaşi timp, pe Antena 1 se uitau la Asia Express aproape 900.000 de români.
Kanal D s-a dus spre 600.000 de telespectatori cu serialul turcesc Minciuni de familie şi cu o parte din Jocul cuvintelor cu Dan Negru.
Pro TV a fost a patra opţiune în topul naţional.
URBAN. Prima TV a fost cea mai urmărită televiziune şi la nivel urban, cu 7350.000 de telespectatori în faţa televizoarelor. Cipru - România a avut cu aproape 150.000 mai mulţi telespectatori faţă de Antena 1.
Locul trei pentru Kanal D şi tot patru pentru Pro TV, cu audienţă de două ori mai mică decât a partidei de fotbal.
COMERCIAL. Lupta a fost strânsă pe publicul comercial, iar câştigătoare a ieşit Asia Express. Cu o diferenţă foarte mică.
Asia Express şi Cipru - România au fost aproape la egalitate. Doar 7.000 de telespectatori a avut în plus emisiunea de pe Antena 1.
Cotele de piaţă: în jur 26%, ceea ce înseamnă că, din televizoarele deschise, un sfert din publicul comercial se uita la Asia Express, un sfert la meciul de fotbal, iar restul erau împărţiţi între cele aproape o sută de canale monitorizate.
Vorbim aici de publicul comercial 21-54 de ani de la oraşe.
Citeşte şi: AUDIENŢE. MasterChef, bătut de Asia Express la prima ediţie din sezon
Citeşte şi: AUDIENŢE. Lansarea The Ticket pe Antena 1. Noul show creat de Mihai Bendeac şi Mona Segall, debut sub aşteptări
Citeşte şi: AUDIENŢE. Asia Express a pornit cu dreptul pe Drumul Eroilor. Antena a bătut Pro TV la oraşe şi pe comercial
Audienţa posturilor TV marţi, 9 septembrie, pe intervalul meciului Cipru - România (21.45 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:
- Prima TV - 1.174.000 (6,7 rtg, 22,4 share)
- Antena 1 - 860.000 (4,9 rtg, 16,4 share)
- Kanal D - 600.000
- Pro TV - 570.000
- Romania TV - 200.000
- Happy Channel - 140.000
Audienţa posturilor TV marţi, 9 septembrie, pe intervalul meciului Cipru - România (21.45 - 23.40), în mediul URBAN:
- Prima TV - 735.000 (7,5 rtg, 24,1 share)
- Antena 1 - 560.000 (5,7 rtg, 18,4 share)
- Kanal D - 300.000
- Pro TV - 285.000
- România TV - 150.000
- Realitatea TV - 100.000
Audienţa posturilor TV marţi, 9 septembrie, pe intervalul meciului Cipru - România (21.45 - 23.40), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ANI:
- Antena 1 - 308.000 (6,6 rtg, 26,3 share)
- Prima TV - 301.000 (6,4 rtg, 25,7 share)
- Pro TV - 156.000
- Kanal D - 90.000
- România TV - 28.000
- Pro Cinema - 28.000