
AUDIENŢE. Din nou Nicuşor Dan singur la o dezbatere. Din nou audienţe peste medie pentru postul care a găzduit programul. În cazul de faţă canalul public TVR 1.
Joi seară, cu dezbaterea organizată la Palatul Cotroceni, TVR 1 a fost urmărit de mult mai mulţi români decât are în mod obişnuit în faţa televizorului.
TVR 1 a fost între primele zece staţii TV pe toate segmentele de public, dar a stat mult mai bine (poziţia a cincea) pe targetul comercial, adică 21-54 de ani din mediul urban.
De notat că şi Antena 3 a preluat dezbaterea, ceea ce a dublat audienţa evenimentului de la Cotroceni.
Paginademedia. vă prezintă audienţele:
Naţional. La nivelul întregii ţări, pe toate cele trei ore de dezbatere, TVR 1 a avut o medie de 220.000 de români în fiecare minut. Postul public a fost pe poziţia a şaptea în topul posturilor, mult peste media staţiei.
De exemplu, media pe aprilie în prime-time, TVR 1 nu ajungea nici la 80.000 de telespectatori şi se plasa pe locul 17.
Pe Antena 3, dezbaterea preluată a numărat aproape 250.000 de români în faţa televizoarelor. Evenimentul a fost şi pe TVR Info, unde s-au uitat 30.000 de telespectatori.
Pe intervalul dezbaterii, cel mai urmărit post TV a fost Antena 1, cu Ana, mi-ai fost scrisă-n ADN.
Urban. La oraşe, dezbaterea a atras pe TVR 1 aproape 160.000 de telespectatori. Şi aici, locul a fost mult mai sus decât în mod normal: poziţia a şaptea, faţă de 11 în aprilie.
Antena 3 a dublat audienţa dezbaterii, cu 160.000 de telespectatori din urban la televizor.
În mediul urban, primul loc a fost tot al serialului de pe Antena 1.
Comercial. Plasare în Top 5 pe publicul comercial pentru dezbaterea de la TVR. În cifre absolute: 60.000 de telespectatori.
Audienţa dezbaterii TVR a fost de patru ori mai mare decât media obişnuită a staţiei. În aprilie, media TVR 1 în prime-time era de 16.000 de telespectatori pe comercial (şi locul 15).
Până acum, singura dezbatere TV la care au participat ambii candidaţi a fost organizată de EuroNews pe 8 mai. Audienţele, mai jos:
Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, pe intervalul dezbaterii de la TVR (21.00-24.00), la nivel NAŢIONAL:
1. Antena 1 - 970.000 telespectatori
2. Pro TV - 870.000
3. Kanal D - 540.000
4. Realitatea - 365.000
5. România TV - 270.000
6. Antena 3 - 245.000
7. TVR 1 - 220.000
8. Pro Cinema - 190.000
9. Happy Channel - 185.000
10. DigiSport - 150.000
Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, pe intervalul dezbaterii de la TVR (21.00-24.00), în mediul URBAN:
1. Antena 1 - 490.000 telespectatori
2. Pro TV - 450.000
3. Kanal D - 250.000
4. Realitatea - 200.000
5. România TV - 165.000
6. Antena 3 - 160.000
7. TVR 1 - 156.000
8. Pro Cinema - 115.000
9. DigiSport - 110.000
10. Happy Channel - 105.000
Audienţele posturilor TV joi, 15 mai, pe intervalul dezbaterii de la TVR (21.00-24.00), pe segmentul COMERCIAL:
1. Pro TV - 220.000 telespectatori
2. Antena 1 - 195.000
3. Kanal D - 110.000
4. Realitatea - 60.000
5. TVR 1 - 60.000
6. Pro Cinema - 50.000
7. Antena 3 - 50.000
8. DigiSport - 40.000
9. Digi24 - 35.000
10. România TV - 35.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro