AUDIENŢE EURO. Germania - Scoţia, primul meci de la Campionatul European, i-a adus Pro TV cifre de câteva ori mai mari decât au înregistrat celelalte posturi TV pe interval.
În minutul de aur, la ora 22:16, peste 2.1 milioane de telespectatori se uitau la meciul câştigat de nemţi cu 5 - 1 în faţa echipei scoţiene.
Care a fost audienţa medie, pe intervalul primului meci de la Euro 2024, adică 22.00-24.00?
Naţional. De-a lungul difuzării, peste 1.7 milioane de români urmăreau prestaţia celor două echipe, potrivit datelor Pro TV. Cota de piaţă: peste 30%, ceea ce înseamnă că unul din trei români care avea televizoarele deschise erau pe meciul de fotbal.
Faţă de locul următor, ocupat de Antena 1, audienţa partidei de fotbal de pe Pro TV a fost de peste trei ori mai mare. Pe intervalul meciului, Antena 1 a difuzat serialul Camera 609 şi, de la 23.00, filmul Mica Italie.
Locul trei pentru Kanal D, cu serial turcesc (Vinovaţi de iubire) şi cu ştiri în reluare de la 23.30.
Comercial. Şi pe publicul comercial al Pro TV (naţional 21-54 ABCD), diferenţele au fost la fel de mari.
Ce spune Pro TV? "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.9 puncte de rating şi 35.5% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 3.3 puncte de audienţă şi 11.7% share."
În cifre absolute, înseamnă aproape 650.000 de telespectatori la Pro TV şi 215..000 la Antena 1.
Urban. La oraşe, audienţa meciului Germania - Scoţia a sărit de un milion de telespectatori media în fiecare minut de difuzare. Aproape 275.000 de persoane la oraşe pentru Antena 1 şi în jur de 200.000 pentru Kanal D şi pentru România TV.
Citeşte şi: EURO 2024. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2024 de pe Pro TV şi Pro Arena
Audienţele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoţia, la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.727.000 de telespectatori (9,9 rtg, 30,4% share)
2. Antena 1 - 545.000 (3,1 rtg, 9,5% share)
3. Kanal D - 400.000
4. România TV - 380.000
5. Antena 3 - 230.000
6. Happy Channel - 215.000
Audienţele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoţia, în mediul URBAN:
1. Pro TV - 1.085.000 de telespectatori (10,9 rtg, 34% share)
2. Antena 1 - 275.000 (2,8 rtg, 8,6% share)
3. Kanal D - 205.000
4. România TV - 200.000
5. Antena 3 - 140.000
6. FilmCafe - 85.000
Audienţele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoţia, pe segmentul COMERCIAL, naţional 21-54 ADCD:
1. Pro TV - 645.000 de telespectatori (9,9 rtg, 35,5% share)
2. Antena 1 - 215.000 (3,3 rtg, 11,7% share)
3. Kanal D - 100.000
4. România TV - 95.000
5. FilmCafe - 65.000
6. Happy Channel - 50.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro