AUDIENŢE EXIT-POLL. Românii au fost curioşi să vadă rezultatele primele rezultate ale exit-poll-urilor, la ora 21.00.
Din datele Paginademedia.ro, peste cinci milioane de români se uitau în fiecare minut la TV în primul sfert de oră după ora 21.00, când se anunţau cifrele sondajelor la ieşirea de la urnă.
Cei mai mulţi români au dat la ora 21.00 pe Pro TV. Este vorba de peste 1,4 milioane de telespectatori. La România TV se uitau, în primul sfert de oră, peste 1,2 milioane de români din toată ţara.
Un al treilea post de televiziune a depăşit milionul de telespectatori în primul sfert de oră de după ora 21.00. Este vorba de Antena 3, cu peste 1,1 milioane de români pe post.
După ora 21.00, odată cu schimbările dinamice de clasament din topul candidaţilor, interesul românilor s-a menţinut ridicat, dar şi topul posturilor TV a variat în intervalul dezbaterilor (21.00-24.00).
Audienţele posturilor TV pe intervalul 21.00-24.00, aici: O seară "de infarct", în cifre: Antena 3 şi România TV, cele mai urmărite televiziuni. Digi 24, peste Antena 1
Audienţele posturilor TV duminică, 25 noiembrie, în intervalul 21.00-21.15, la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.420.000 de telespectatori
2. România TV - 1.205.000
3. Antena 3 - 1.125.000
4. Antena 1 - 655.000
5. Digi 24 - 480.000
Cifrele celorlalte staţii de ştiri:
- Realitatea - 205.000
- B1 - 65.000
- TVR Info - 22.000
- EuroNews - 17.000