AUDIENŢE FCSB - CSKA. Câţi români s-au uitat la meciul câştigat de FCSB la Sofia, cu 1-0? Cum a stat în seara meciului lupta dintre Pro TV şi Antena 1?
Pe publicul de la oraşe, Antena 1 a fost pe primul loc, peste Pro TV. La nivelul întregii ţări, meciul FCSB a fost depăşit de Pro TV, cu Las Fierbinţi şi film. Şi pe publicul comercial, partida a fost pe locul al doilea.
Ce au difuzat celelalte staţii pe intervalul meciului (20.30-22.30):
- Pro TV - Las Fierbinţi şi filmul Furie şi răzbunare
- Kanal D - serial turcesc Melek
- Prima TV - Cronica Cârcotaşilor
- TVR 1 - Telejurnal şi film Marea în flăcări
- Naţional TV - film Delta Force II: Filiera columbiană
- Happy Channel - seriale turceşti: Golden Boy - Dragoste rebelă şi Furtună pe Bosfor
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului CSKA Sofia - FCSB, miercuri, 26 iulie (20.30-22.30):
NAŢIONAL. Meciul FCSB de la Sofia a fost urmărit pe Antena 1 de 910.000 de români în fiecare minut. Cu aceste audienţe, Antena 1 a fost pe poziţia a doua în top.
Cel mai urmărit program a fost Pro TV, cu serialul Las Fierbinţi în prima oră şi o medie care s-a apropiat de 1,2 milioane de români în fiecare minut.
Kanal D a completat podiumul, cu 800.000 de români care se uitau la serialul turcesc Melek.
URBAN. Oraşele au fost câştigate de meciul de pe Antena 1. O medie de 550.000 de telespectatori pentru meciul FCSB, cu 40.000 mai mulţi decât locul al doilea, ocupat de Pro TV.
Locul trei pentru Kanal D, urmat de posturile de ştiri România TV şi Antena 3.
COMERCIAL. Luptă ceva mai strânsă pe publicul comercial, unde partida FCSB a fost pe poziţia a doua. S-au uitat la meciul de pe Antena 1 un număr de 230.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe.
Distanţa faţă de Pro TV? În jur de 30.000 de telespectatori a avut în plus Pro TV pe intervalul meciului.
Locul trei, ocupat de Kanal D, a fost mult în urmă (la pragul de 100.000 de telespectatori).
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 iulie, pe intervalul meciului CSKA 1948 Sofia - FCSB (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.182.000 | 6.8 | 20.1 |
2 | Antena 1 | 912.000 | 5.3 | 15.5 |
3 | Kanal D | 797.000 | 4.6 | 13.5 |
4 | Romania TV | 347.000 | 2 | 5.9 |
5 | Antena 3 CNN | 262.000 | 1.5 | 4.4 |
6 | Happy Channel | 202.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | National TV | 150.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Prima TV | 114.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 106.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | ETNO | 105.000 | 0.6 | 1.8 |
11 | Realitatea Plus | 92.000 | 0.5 | 1.6 |
12 | Pro Cinema | 89.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | Antena Stars | 85.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | TVR 1 | 81.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Diva | 75.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 iulie, pe intervalul meciului CSKA 1948 Sofia - FCSB (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 545.000 | 5.8 | 17.5 |
2 | Pro TV | 502.000 | 5.4 | 16.1 |
3 | Kanal D | 406.000 | 4.3 | 13 |
4 | Romania TV | 205.000 | 2.2 | 6.6 |
5 | Antena 3 CNN | 161.000 | 1.7 | 5.2 |
6 | Happy Channel | 128.000 | 1.4 | 4.1 |
7 | Digi 24 | 67.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Prima TV | 59.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | National TV | 55.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Diva | 52.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Realitatea Plus | 48.000 | 0.5 | 1.5 |
12 | TVR 1 | 47.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | Pro Cinema | 38.000 | 0.4 | 1.2 |
14 | AMC | 36.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Antena Stars | 33.000 | 0.4 | 1.1 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV miercuri, 26 iulie, pe intervalul meciului CSKA 1948 Sofia - FCSB (20.30-22.30)), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 257.000 | 5.8 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 229.000 | 5.1 | 21 |
3 | Kanal D | 98.000 | 2.2 | 9 |
4 | Antena 3 CNN | 40.000 | 0.9 | 3.7 |
5 | Romania TV | 35.000 | 0.8 | 3.2 |
6 | Happy Channel | 30.000 | 0.7 | 2.7 |
7 | Pro Cinema | 25.000 | 0.6 | 2.3 |
8 | Digi 24 | 23.000 | 0.5 | 2.2 |
9 | Prima TV | 19.000 | 0.4 | 1.7 |
10 | History | 18.000 | 0.4 | 1.6 |
11 | AXN | 16.000 | 0.4 | 1.5 |
12 | National TV | 13.000 | 0.3 | 1.2 |
13 | Acasa | 13.000 | 0.3 | 1.2 |
14 | DigiSport 1 | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
15 | TVR 1 | 10.000 | 0.2 | 1 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro