
AUDIENŢE. FCSB - Sckendija. Câţi români s-au uitat la meciul difuzat de Antena 1?
Partida disputată pe Arena Naţională a fost pierdută de echipa românească (scor final 1-2), iar FCSB a fost eliminată în turul doi preliminar UEFA Champions League (şi în primul meci, echipa din Macedonia de Nord a câştigat, scorul fiind 1-0).
S-au uitat românii? S-au uitat!
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul meciului FCSB - Sckendija:
Naţional. La meciul de pe Arena Naţională s-au uitat aproape un milion şi jumătate de români în fiecare minut. În acelaşi timp, pe Pro TV erau 900.000, iar pe Kanal D jumătater de milion.
Urban. Peste 800.000 de telespectatori la oraşe pentru meciul pierdut de FCSB. Audienţa partidei a fost de două ori mai mare decât a locului următor, ocupat de Pro TV, cu Las Fierbinţi şi apoi cu filmul Bun venit în junglă.
Kanal D, cu serialul turcesc Minciuni de familie, a avut audienţe apropiate de Pro TV.
Comercial. Audienţă bună şi pe publicul comercial 21-54 de ani urban. O medie de 350.000 de telespectatori din acest segment pentru meciul de fotbal şi o cotă de piaţă de peste 30%.
Pe publicul comercial, cota de piaţă a fost de două ori mai mare decât a Pro TV şi de patru ori decât a postului turcesc Kanal D.
Audienţele posturilor TV miercuri, 30 iulie, pe intervalul meciului FCSB - Sckendija (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:
1. Antena 1 - 1.440.000 telespectatori (8,3 rtg, 24,4 share)
2. Pro TV - 900.000 (5,2 rtg, 15,2 shr)
3. Kanal D - 535.000
4. Happy Channel - 350.000
5. România TV - 315.000
6. Antena 3 - 195.000
Audienţele posturilor TV miercuri, 30 iulie, pe intervalul meciului FCSB - Sckendija (20.30-22.25), în mediul URBAN:
1. Antena 1 - 805.000 telespectatori (8,2 rtg, 24,8 share)
2. Pro TV - 380.000 (3,9 rtg, 11,7 share)
3. Kanal D - 320.000
4. Happy Channel - 245.000
5. România TV - 170.000
6. Realitatea - 130.000
Audienţele posturilor TV miercuri, 30 iulie, pe intervalul meciului FCSB - Sckendija (20.30-22.25), pe SEGMENTUL COMERCIAL:
1. Antena 1 - 350.000 de telespectatori (7,5 rtg, 30,1 share)
2. Pro TV - 185.000 (4 rtg, 16 shr)
3. Kanal D - 83.000
4. România TV - 45.000
5. Happy Channel - 40.000
6. Realitatea - 37.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro