Skip to main content

Audienţă finală EURO Spania - Anglia. Un meci de trei milioane de români. Pro TV, cifre şi de zece ori mai mari decât concurenţa

 
FOTO: UEFA
FOTO: UEFA

Finala Spania - Anglia, în topul celor mai urmărite meciuri de la Euro 2024. Partida câştigată de Spania, cu un scor de 2-1, s-a apropiat de trei milioane de telespectatori la nivel naţional. Meciul a fost depăşit doar de trei din cele patru partide ale României în acest campionat. 

Publicitate

În plus, cifrele sunt aproape la egalitate cu cele obţinute de finala Euro 2020, în care Anglia a fost bătută de Italia, meci difuzat tot de Pro TV

Vârful de audienţă în această partidă a fost atins la 22.46, aproape de finalul meciului, când 3,3 milioane de români erau pe Pro TV, după cum a anunţat postul. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa finalei Euro 2024, dintre Spania şi Anglia: 

NAŢIONAL. Meciul Spania - Anglia a atras la nivel naţional peste 2,9 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Postul a avut şi o cotă de piaţă de 47,7%. 

Mai mult, Pro TV a avut cifre aproape la fel de mari cât toate televiziunile măsurate (95 la număr) la un loc!

Cifrele Pro au fost de şapte ori mai mari decât ale televiziunii de pe locul al doilea, Kanal D, care avea aseară o medie de 405.000 de privitori. 

Antena 1 a avut poziţia a treia, relativ aproape de Kanal D, cu o medie de 387.000 de persoane. 

COMERCIAL 21-54 ABCDŞi publicul comercial naţional a fost acaparat de Pro TV fără drept de apel.

Ce spune postul: „În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 18.3 puncte de rating şi 58.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 2 puncte de audienţă şi 6.5% share.

Mai exact, Pro TV a avut pe publicul comercial o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe intervalul finalei Euro 2024. În plus, postul a înregistrat o cotă de piaţă de 58,7%.  

Cifrele au fost de nouă ori mai mari decât ale Antenei 1. 

URBAN. Spania - Anglia a atras la oraşe o medie de aproape 1,8 milioane de telespectatori pe minut. cifrele au fost de opt ori peste Antena 1, care era a doua cea mai urmărită televiziune. 

Pe poziţia a treia a fost Romania TV, cu 185.000 de telespectatori media. 

Care au fost cele mai urmărite meciuri de la Euro 2024: 

  • România - Olanda - 4.870.000 de telespectatori (27,9 rating)
  • Belgia - Romania - 4.110.000 (23,5 rating)
  • Slovacia Romania - 4.055.000 (23,2 rating)
  • Romania - Ucraina - 2.806.000 (16,1 rating)

Audienţa posturilor TV de duminică, 14 iulie, pe intevalul finalei Euro 2024 (22.00 - 23.50), la nivel NAŢIONAL

1. Pro TV - 2.940.000 (16,8 rating)

2. Kanal D - 405.000 (2,3 rtg)

3. Antena 1 - 387.000  

4. Romania TV - 330.000

5. Happy Channel - 243.000

Audienţa posturilor TV de duminică, 14 iulie, pe intevalul finalei Euro 2024 (22.00 - 23.50), în mediul URBAN

1. Pro TV - 1.793.000 (18,1 rating)

2. Antena 1 - 223.000 (2,2 rtg)

3. Romania TV - 185.000 

4. Kanal D - 165.000

5. Happy Channel - 146.000 

Audienţa posturilor TV de duminică, 14 iulie, pe intevalul finalei Euro 2024 (22.00 - 23.50), pe publicul COMERCIAL, naţional 21-54 ABCD: 

1. Pro TV - 1.183.000 (18,3 rating)

2. Antena 1 - 131.000 (2 rating)

3. Kanal D - 101.000 

4. Happy Channel - 74.000 

5. Romania TV - 58.000

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus