AUDIENŢE finala Insula Iubrii. Punct final pentru emisiunea sfârşitului de vară, producţie care a generat şi o ploaie de virale la acest sezon. Câţi români s-au uitat la finala Insula Iubirii?
Datele de audienţe arată că Insula Iubirii a fost, la ediţia finală, cel mai urmărit program TV pe intervalul de difuzare. De remarcat cota de piaţă pe publicul comercial: peste 31%. Ce înseamnă asta? Că unul din trei telespectatori care aveau televizoarele deschise se uitau la deznodământul aventurilor din Insulă.
Finala a avut cea mai mare audienţă dintre toate ediţiile acestui sezon.
La nivelul întregii ţări, de exemplu, audienţa medie a emisiunii, în fiecare minut (şi s-a terminat după miezul nopţii) s-a apropiat de 1,1 milioane de telespectatori. A fost singura ediţie care a depăşit milionul.
Înainte de cifre, ce era de văzut? Un scurt rezumat:
- un cuplu s-a despărţit şi aşa a rămas - el a plecat cu ispita, iar ea, singură. E vorba de Daniel şi Maria. El a plecat cu ispita Mădălina.
- alte două cupluri s-au despărţit pe insulă, dar s-au împăcat când au ajuns acasă (Andrei şi Cristina, respectiv Simona şi Claudiu)
- un cuplu a rămas împreuna (Daiana şi Rareş)
- Cornel şi Iustina s-au căsătorit după emisiune, iar ea a rămas însărcinată
Pe scurt, cifrele:
Naţional. O medie de 1,065 milioane de telespectatori în fiecare minut pentru Insula iubirii, între 20.30 şi 00.30. Locul doi pentru Pro TV, care a sărit şi el de un milion. Ceva mai jos Kanal D.
Urban. La oraşe, finala a fost văzută de aproape 700.000 de telespectatori pe minut. Primul loc pentru Antena 1, la 150.000 de telespectatori în faţa Pro TV.
Comercial. Aproape 400.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani urban pentru finala Insula Iubirii. Cota de piaţă: 31.1%. Pe acest segment, Pro TV a numărat aproape 260.000 de telespectatori.
Audienţele televiziunilor, miercuri 28 august, pe intervalul finalei Insula Iubirii (20.30 - 00.30), la nivel NAŢIONAL:
- Antena 1 - 1.065.000 (6,1 rating, 19,6 share)
- Pro TV - 1.005.000 (5,7 rating, 18,5 share)
- Kanal D - 485.000
- România TV - 295.000
- Happy Channel - 250.000
- Antena 3 - 240.000
Audienţele televiziunilor, miercuri 28 august, pe intervalul finalei Insula Iubirii (20.30 - 00.30), în mediul URBAN:
- Antena 1 - 665.000 (6,8 rating, 21,3 share)
- Pro TV - 510.000 (5,2 rating, 16,2 share)
- Kanal D - 255.000
- România TV - 175.000
- Antena 3 - 145.000
- Happy Channel - 135.000
Audienţele televiziunilor, miercuri 28 august, pe intervalul finalei Insula Iubirii (20.30 - 00.30), pe publicul COMERCIAL 21-54 URBAN:
- Antena 1 - 390.000 (8,5 rating, 31,1 share)
- Pro TV - 260.000 (5,5 rating, 20,3 share)
- Kanal D - 65.000
- Digisport - 60.000
- Antena 3 - 33.000
- Happy Channel - 32.000