Skip to main content

AUDIENŢE Finala Survivor. Chefi la cuţite, peste ultimul act al emisiunii de pe Pro TV

 
AUDIENŢE Finala Survivor. Chefi la cuţite, peste ultimul act al emisiunii de pe Pro TV

AUDIENŢE finală Survivor. Câţi români au urmărit finala Survivor 2023, căştigată de Dan Ursa? Cine a fost primul în lupta pentru audienţe, concurenţii de pe Pro TV sau Chefii de pe Antena 1?

Publicitate

Datele de audienţă arată că Survivor a fost pe poziţia a doua, după Chefi la Cuţite de pe Antena 1. Anul trecut, când Pro TV era pe primul loc, cifrele finalei Survivor au fost mai mari, dar show-ul se bătea atunci cu Insula iubirii, de pe Antena 1.

Finala Survivor 2023 a numărat aproape 1,2 milioane de români pe post, finala Survivor 2022 săre de 1,7 milioane.

Ce au avut însă staţiile concurente miercuri seara, pe 24 mai la bătaie cu finala Survivor:

  • Antena 1 - Chefi la cuţite
  • Kanal D - Preţul fericirii, apoi Jocul cuvintelor cu Dan Negru
  • Digisport 1 - Finala Cupei României: Sepsi Sfântu Gheorghe - Universitatea Cluj
  • Prima TV - Cronica Cârcotaşilor, Focus şi filmul Muntele ucigaş
  • TVR 1 - Câştigă România şi filmul Viteză mortală
  • Happy Channel - serialele turceşti Golden Boy, Furtună pe Bosfor

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Survivor, miercuri, 24 mai (20.30-23.45):

NAŢIONAL. Finala Survivor s-a apropiat de 1,2 milioane de români în medie pe minut. Pro TV a fost pe poziţia a doua, după Antena 1, post la care se uitau peste 1,2 milioane de telespectatori.

La distanţă, pe locul al treilea, Kanal D, cu peste jumătate de milion de români pe post.

Anul trecut, Pro TV număra cu finala Survivor peste 1,7 milioane de români, în timp ce Antena 1 era pe treil cu sub jumătate de milion.

URBAN. La oraşe, finala Survivor a fost urmărită de 550.000 de telespectatori pe minut. Şi pe acest segment, pe prima poziţie a fost Antena 1, cu aproape 750.000 la Chei la Cuţite.

Anul trecut, finala Survivor avea la oraşe 840.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 avea o audienţă urbană în jur de 300.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Finala Survivor 2023 a atras 260.000 de telespectatori pe minut în segmentul comercial (21-54 de ani urban). În acelaşi timp, pe Antena 1 se uitau aproape 400.000 de telespectatori din acest target.

Anul trecut, finala Pro TV număra 340.000 de telespectatori pe comercial, iar Antena 1 avea pe interval 225.000.


Audienţe Finala Survivor România 2022. Emisiunea cu Alex Delea câştigător, urmărită de peste 1,7 milioane de telespectatori


Audienţa posturilor TV miercuri, 24 mai, pe intervalul finalei Survivor 2023 (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.233.000 7,1 19,8
2 Pro TV 1.181.000 6,8 18,9
3 Kanal D 537.000 3,1 8,6
4 DigiSport 1 342.000 2 5,5
5 Romania TV 287.000 1,7 4,6
6 Antena 3 CNN 255.000 1,5 4,1
7 Happy Channel 164.000 0,9 2,6
8 Pro Cinema 156.000 0,9 2,5
9 National TV 153.000 0,9 2,4
10 Digi 24 121.000 0,7 1,9
11 Prima Sport 1 121.000 0,7 1,9
12 Realitatea Plus 100.000 0,6 1,6
13 TVR 1 74.000 0,4 1,2
14 Antena Stars 71.000 0,4 1,1
15 ETNO 71.000 0,4 1,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 24 mai, pe intervalul finalei Survivor (20.30-23.45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 744.000 8 21,4
2 Pro TV 556.000 5,9 16
3 Kanal D 310.000 3,3 8,9
4 DigiSport 1 224.000 2,4 6,4
5 Romania TV 175.000 1,9 5
6 Antena 3 CNN 174.000 1,9 5
7 Happy Channel 102.000 1,1 2,9
8 Pro Cinema 73.000 0,8 2,1
9 Digi 24 72.000 0,8 2,1
10 Prima Sport 1 69.000 0,7 2
11 National TV 60.000 0,6 1,7
12 TVR 1 54.000 0,6 1,5
13 Realitatea Plus 51.000 0,6 1,5
14 AXN 43.000 0,5 1,2
15 Diva 42.000 0,5 1,2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV miercuri, 24 mai, pe intervalul finalei Survivor (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 393.000 8,7 28,7
2 Pro TV 257.000 5,7 18,8
3 Kanal D 105.000 2,3 7,6
4 DigiSport 1 78.000 1,7 5,7
5 Antena 3 CNN 42.000 0,9 3
6 Pro Cinema 36.000 0,8 2,6
7 National TV 34.000 0,8 2,5
8 Prima Sport 1 30.000 0,7 2,2
9 Digi 24 27.000 0,6 2
10 Romania TV 23.000 0,5 1,7
11 Happy Channel 20.000 0,5 1,5
12 TVR 1 15.000 0,3 1,1
13 Disney Junior 14.000 0,3 1
14 Antena Stars 12.000 0,3 0,9
15 AMC 12.000 0,3 0,9

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus