AUDIENŢE. Care au fost audienţele Antena 1 cu Marele Premiu de la Imola, difuzat duminică, 19 mai? Câţi români s-au uitat?
Potrvit datelor Antena 1, postul de televiziune a fost pe primul loc pe publicul comercial al staţiei, adică 21-54 de ani, de la oraşe. Şi pe publicul urban a fost în primele locuri. Care a fost situaţia pe celelalte segmente?
Să le luăm pe rând.
Comercial. "În intervalul 15.35 – 17.49, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1 a înregistrat 2.1 puncte de rating şi 12.7% cotă de piaţă, urmată de Pro Tv cu 1.8 puncte de rating şi 10.7% cota de piaţă", anunţă postul de televiziune.
Asta înseamnă, în cifre, că pe intervalul respectiv la Antena 1 s-au uitat aproape 100.000 de români, în timp de pe Pro TV erau cu 15.000 mai puţin telespectatori din acest segment.
Urban. O poziţie în top şi la oraşe pentru Marele Premiul de la Imola. Antena 1 a fost pe poziţia a doua cu transmisiunea în direct, cu 195.000 de telespectatori. Postul Intact a fost sub România TV (primul loc, cu aproape 220.000 de telespectatori), dar peste Kanal D şi Pro TV.
Naţional. La nivelul întregii ţări, interesul pentru circuitul de la Imola a fost mai scăzut. S-au uitat la Antena 1, cu Formula 1, aproape 250.000 de români. Marele Premiu a fost a patra opţiune pentru români duminică după amiază, după Kanal D (cu aproape jumătate de milion de români la Casa iubirii), România TV şi Pro TV.
Care a fost clasamentul cursei de la Imola? Max Verstappen a ocupat prima poziţie a podiumului, fiind urmat de Lando Norris şi Charles Leclerc.
Săptămâna viitoare, Antena 3 CNN va transmite live calificările Marelui Premiu al Principatului Monaco, sâmbătă, de la ora 16.45, iar cursa va putea fi urmărită duminică, de la ora 15.45, în direct pe Antena 1 şi AntenaPLAY
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro