
AUDIENŢE. Cum a pornit noul sezon Insula Iubirii pe Antena 1? Câţi români s-au uitat? A fost sau nu cel mai urmărit program?
Datele arată că emisiunea Insula Iubirii a stat cel mai bine la oraşe şi pe publicul comercial, unde a fost pe primul loc. La nivelul întregii ţări, Insula a fost depăşită de Pro TV.
Audienţa, în continuare. Înainte, ce au avut celelalte posturi:
- Pro TV - Las Fierbinţi (20.30 - 21.30) şi filmul de acţiune Blitz cu Jason Statham (21.30 - 23.30)
- Kanal D - serialul turcesc Minciuni de familie (20.30 - 23.15)
- Digi Sport 1 - LIVE Superliga: Unirea Slobozia-Csikszereda Etapa 2 (20.00 - 21.00), LIVE Superliga: Dinamo-Botosani Etapa 2 (21.30 - 22.15)
Câţi români s-au uitat la Insula Iubirii, la debutul din 2025?
Naţional. La nivelul întregii ţări, la Insula Iubirii s-au uitat, în fiecare minut, aproape 760.000 de români. Acu această audienţă, Antena 1 a fost pe locul al doilea, după Pro TV, la o distanţă de aproximativ 50.000 de telespectatori.
Pe tot intervalul Insula Iubirii (care a început la 20.30 şi s-a terminat după miezul nopţii), în top au urmat Kanal D (cu aproape jumătate de milion de români la serial turcesc) şi DigiSport, cu două meciuri din SuperLiga.
Urban. Emisiunea Insula Iubirii a fost cel mai urmărit program la oraşe, cu 460.000 de telespectatori. Pro TV, cu Las Fierbinţi şi cu un film cu Jason Statham, a fost pe locul al doilea, la aproape 50.000 de persoane.
Locurile trei-patru pentru Kanal D şi DigiSport.
Comercial. Cota de piaţă cea mai mare pentru Insula Iubirii a fost pe publicul comercial, adică 21-54 de ani urban. Emisiunea s-a apropiat de 30% share. Ce înseamnă? Că aproape unul din trei telespectatori din acest target care avea televizorul deschis se uita la emisiunea de debut de pe Antena 1.
În cifre absolute: peste 300.000 de telespectatori la Insula Iubirii, pe Antena 1, faţă de 190.000 la Pro TV.
Loc bun pentru DigiSport pe comercial: poziţia a treia.
Citeşte şi:
FOTO. Insula iubirii, ispite feminine. Cine sunt primele trei ispite din sezonul nouă
Insula iubirii. Trei noi nume se adaugă pe lista ispitelor feminine. O fostă concurentă Bravo, ai stil, printre ispite - FOTO
FOTO. Cine sunt ultimele ispite feminine de la Insula iubirii? O specialistă în marketing, printre nume
Audienţele posturilor TV luni, 21 iulie, pe intervalul emisiunii de debut Insula Iubirii (20.30-00.00), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 810.000 telespectatori (4,7 rtg, 16 share)
2. Antena 1 - 755.000 (4,3 rtg, 14,9 shr)
3. Kanal D - 490.000
4. DigiSport - 310.000
5. România TV - 260.000
6. Realitatea - 185.000
Audienţele posturilor TV luni, 21 iulie, pe intervalul emisiunii de debut Insula Iubirii (20.30-00.00), în mediul URBAN:
1. Antena 1 - 460.000 telespectatori (4,7 rtg, 15,7 share)
2. Pro TV - 415.000 (4,2 rtg, 14,1 share)
3. Kanal D - 245.000
4. DigiSport - 205.000
5. România TV - 165.000
6. Realitatea - 120.000
Audienţele posturilor TV luni, 21 iulie, pe intervalul emisiunii de debut Insula Iubirii (20.30-00.00), pe SEGMENTUL COMERCIAL:
1. Antena 1 - 300.000 de telespectatori (6,5 rtg, 27,6 share)
2. Pro TV - 190.000 (4 rtg, 17,3 shr)
3. DigiSport - 75.000
4. Kanal D - 60.000
5. Realitatea - 30.000
6. România TV - 27.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro