Skip to main content

AUDIENŢE. Insula Iubirii, cel mai urmărit program pe toate segmentele la a doua ediţie

 
AUDIENŢE. Insula Iubirii, cel mai urmărit program pe toate segmentele la a doua ediţie

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la a doua ediţie Insula Iubirii? Îndeajuns încât emisiune de pe Antena 1 să fie cel mai urmărit program TV pe interval, indiferent de public.

Publicitate

Insula Iubirii a fost pe primul loc, la a doua ediţie din sezonul 2025, indiferent că vorbim de publicul din toată ţara, de la oraşe sau de segmentul comercial. Pe publicul tânăr, comercial, de notat cota de piaţă, care a depăşit 30% şi a fost peste debut.

La debutul de luni seară (21 iulie), Insula Iubirii a fost pe primul loc la oraşe şi pe publicul comercial, dar la nivel naţional a fost depăşită de Pro TV.

Datele de la emisiunea de debut, aici: Câţi români s-au uitat la Insula Iubirii pe Antena 1? A fost sau n-a fost pe primul loc?

Audienţele celei de-a doua ediţii, în continuare:

Naţional. Cifre peste prima ediţie pentru Insula Iubirii: o medie de peste 850.000 de români în fiecare minut la a doua emisiune (cu aproape 100.000 peste emisiunea de debut).

Antena 1 a fost pe primul loc, urmată de Pro TV (cu Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Joc Murdar).

Ca şi luni seara, Kanal D îşi menţie poziţia a treia (dar la distanţă), cu serialul turcesc Minciuni de familie.

Urban. Insula Iubirii a depăşit la orae jumătate de milion de telespectatori pe minut. Şi pe acest segment este un plus faţă de prima zi.

Poziţia a doua pentru Pro TV, la aproape 150.000 de telespectatori distanţă.

Comercial. Pe publicul comercial audienţa Insula Iubirii a fost dublă în comparaţie cu Pro TV. Mai exact, pe segmentul 21-54 de ani urban, peste 310.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea de pe Antena 1, faţă de 150.000 la Pro TV.

De notat cota de piaţă, care a depăşit 30 de procente. Cu alte cuvinte, o treime din publicul tânăr care se uita la televizor a ales Insula Iubirii.

Serialul turcesc de pe Kanal D s-a apropiat de 100.000 de telespectatori pe comercial.

Citeşte şi:

FOTO. Insula iubirii, ispite feminine. Cine sunt primele trei ispite din sezonul nouă

Insula iubirii. Trei noi nume se adaugă pe lista ispitelor feminine. O fostă concurentă Bravo, ai stil, printre ispite - FOTO

FOTO. Cine sunt ultimele ispite feminine de la Insula iubirii? O specialistă în marketing, printre nume

Audienţele posturilor TV marţi, 22 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.25), la nivel NAŢIONAL:

1. Antena 1 - 855.000 telespectatori (4,9 rtg, 17,9 share)

2. Pro TV - 805.000 (4,6 rtg, 16,9 shr)

3. Kanal D - 450.000

4. România TV - 280.000

5. Realitatea - 190.000

6. Antena 3 - 190.000

Audienţele posturilor TV marţi, 22 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.25), în mediul URBAN:

1. Antena 1 - 520.000 telespectatori (5,3 rtg, 18,8 share)

2. Pro TV - 375.000 (3,8 rtg, 13,7 share)

3. Kanal D - 265.000

4. România TV - 160.000

5. Realitatea - 130.000

6. Antena 3 - 110.000

Audienţele posturilor TV marţi, 22 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.25), pe SEGMENTUL COMERCIAL:

1. Antena 1 - 315.000 de telespectatori (6,7 rtg, 31,3 share)

2. Pro TV - 150.000 (3,2 rtg, 15,1 shr)

3. Kanal D - 90.000

4. DigiSport - 40.000

5. Realitatea - 35.000

6. România TV - 28.000

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus