
AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la a doua ediţie Insula Iubirii? Îndeajuns încât emisiune de pe Antena 1 să fie cel mai urmărit program TV pe interval, indiferent de public.
Insula Iubirii a fost pe primul loc, la a doua ediţie din sezonul 2025, indiferent că vorbim de publicul din toată ţara, de la oraşe sau de segmentul comercial. Pe publicul tânăr, comercial, de notat cota de piaţă, care a depăşit 30% şi a fost peste debut.
La debutul de luni seară (21 iulie), Insula Iubirii a fost pe primul loc la oraşe şi pe publicul comercial, dar la nivel naţional a fost depăşită de Pro TV.
Datele de la emisiunea de debut, aici: Câţi români s-au uitat la Insula Iubirii pe Antena 1? A fost sau n-a fost pe primul loc?
Audienţele celei de-a doua ediţii, în continuare:
Naţional. Cifre peste prima ediţie pentru Insula Iubirii: o medie de peste 850.000 de români în fiecare minut la a doua emisiune (cu aproape 100.000 peste emisiunea de debut).
Antena 1 a fost pe primul loc, urmată de Pro TV (cu Las Fierbinţi şi filmul de acţiune Joc Murdar).
Ca şi luni seara, Kanal D îşi menţie poziţia a treia (dar la distanţă), cu serialul turcesc Minciuni de familie.
Urban. Insula Iubirii a depăşit la orae jumătate de milion de telespectatori pe minut. Şi pe acest segment este un plus faţă de prima zi.
Poziţia a doua pentru Pro TV, la aproape 150.000 de telespectatori distanţă.
Comercial. Pe publicul comercial audienţa Insula Iubirii a fost dublă în comparaţie cu Pro TV. Mai exact, pe segmentul 21-54 de ani urban, peste 310.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea de pe Antena 1, faţă de 150.000 la Pro TV.
De notat cota de piaţă, care a depăşit 30 de procente. Cu alte cuvinte, o treime din publicul tânăr care se uita la televizor a ales Insula Iubirii.
Serialul turcesc de pe Kanal D s-a apropiat de 100.000 de telespectatori pe comercial.
Citeşte şi:
FOTO. Insula iubirii, ispite feminine. Cine sunt primele trei ispite din sezonul nouă
Insula iubirii. Trei noi nume se adaugă pe lista ispitelor feminine. O fostă concurentă Bravo, ai stil, printre ispite - FOTO
FOTO. Cine sunt ultimele ispite feminine de la Insula iubirii? O specialistă în marketing, printre nume
Audienţele posturilor TV marţi, 22 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.25), la nivel NAŢIONAL:
1. Antena 1 - 855.000 telespectatori (4,9 rtg, 17,9 share)
2. Pro TV - 805.000 (4,6 rtg, 16,9 shr)
3. Kanal D - 450.000
4. România TV - 280.000
5. Realitatea - 190.000
6. Antena 3 - 190.000
Audienţele posturilor TV marţi, 22 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.25), în mediul URBAN:
1. Antena 1 - 520.000 telespectatori (5,3 rtg, 18,8 share)
2. Pro TV - 375.000 (3,8 rtg, 13,7 share)
3. Kanal D - 265.000
4. România TV - 160.000
5. Realitatea - 130.000
6. Antena 3 - 110.000
Audienţele posturilor TV marţi, 22 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.25), pe SEGMENTUL COMERCIAL:
1. Antena 1 - 315.000 de telespectatori (6,7 rtg, 31,3 share)
2. Pro TV - 150.000 (3,2 rtg, 15,1 shr)
3. Kanal D - 90.000
4. DigiSport - 40.000
5. Realitatea - 35.000
6. România TV - 28.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro