Skip to main content

AUDIENŢE. Insula Iubirii. Ispitele şi-au făcut datoria: Emisiunea de pe Antena 1 a debutat pe primul loc la oraşe şi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Insula Iubirii. Ispitele şi-au făcut datoria: Emisiunea de pe Antena 1 a debutat pe primul loc la oraşe şi pe publicul comercial

AUDIENŢE Insula Iubirii. Câţi români s-au uitat la prima ediţia a emisiunii Insula Iubirii, de pe Antena 1? Datele de audienţă arată că ispitele şi-au făcut datoria: românii s-au uitat la show, iar postul a fost pe primul loc pe două segmente de public.

Publicitate

La nivel urban, pe toată emisiunea (care a început la 20.30 şi s-a terminat după miezul nopţii), Antena 1 a ieşit câştigătoare "la mustaţă" - doar 4.000 de telespectatori a. avut în plus faţă de Pro TV.

Pe publicul comercial al Antenei 1 (21-54 urban) postul Intact a avut un avans mai mare: 40.000 de telespectatori în faţa Pro TV.

Trebuie menţionat că audienţa nu a fost constantă în timpul serii. Între 20.30 şi 21.30, când pe Pro TV era Las Fierbinţi, Insula Iubirii a fost pe locul al doilea, iar serialul de pe Pro TV a avut primul loc. După ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a început un film (Ronin - 47 pentru răzbunare), românii au mutat pe Insula Iubirii, care şi-a reglat astfel media pe toată emisiunea.

De notat şi locul bun al DigiSport pe comercial, cu meciul de fotbal feminin România - Armenia, câştigat de Naţionala feminină cu scorul de 3-1. Şi la nivel naţional a fost în top 10, cu 155.000 de români pe post.

Ce spune Antena 1?

"Conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20.28 – 00.12, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea celui de-al doilea episod Insula Iubirii a înregistrat 5.3 puncte de rating şi 23.4% cotă de piaţă, urmată de Pro Tv cu 4.3 puncte de rating şi 19.2% cota de piaţă."

În traducere: aproape 250.000 de telespectatori din segmentul comercial s-au uitat la Antena 1 şi 200.000 la Pro TV.

La oraşe, lupta a fost strânsă, dar a fost câştigată de Insula Iubirii: 393.000 de telespectatori la Antena 1 şi 389.000 la Pro TV.

La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost cel mai urmărit, cu 875.000 de telespectatori, în timp ce la Antena 1 se uitau 625.000 de români.

GALERIE FOTO 1. Ispitele feminine

GALERIE FOTO 2. Ispitele masculine

Audienţele posturilor TV marţi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii Insula Iubirii (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 875.000 de telespectatori (5,3 rating, 23,4 share)

2. Antena 1 - 625.000 (3,6 rtg, 12,4 shr)

3. Kanal D - 480.000

4. România TV - 330.000

5. Antena 3 - 245.000

6. Happy Channel - 210.000

Audienţele posturilor TV marţi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii Insula Iubirii (20.30-00.10), în mediul URBAN:

1. Antena 1 - 395.000 de telespectatori (4 rtg, 13,8 share)

2. Pro TV - 390.000 (3,9 rtg, 13,7 share)

3. Kanal D - 265.000

4. România TV - 190.000

5. Antena 3 - 170.000

6. Happy Channel - 115.000

Audienţele posturilor TV marţi, 16 iulie, pe intervalul emisiunii Insula Iubirii (20.30-00.10), pe segmentul COMERCIAL 21-54 urban:

1. Antena 1 - 245.000 de telespectatori (5,3 rtg, 23,4 share)

2. Pro TV - 200.000 (4,3 rtg, 19,2 share)

3. Kanal D - 65.000

4. Digisport - 45.000

5. România TV - 30.000

6. Cartoonito - 30.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus