Skip to main content

AUDIENŢE. Insula Iubirii, cea mai urmărită emisiune cu ediţia în care a intrat un cuplu nou

 
AUDIENŢE. Insula Iubirii, cea mai urmărită emisiune cu ediţia în care a intrat un cuplu nou

AUDIENŢE. Primul loc în audienţe pentru emisiunea Insula Iubirii, într-o ediţie în care un cuplu nou a fost adus pe insulă. Câţi români s-au uitat? Care a fost clasamentul?

Publicitate

Detalii, în continuare. Înainte, ce au avut celelalte posturi?

  • Pe Pro TV a fost Las Fierbinţi, apoi emisiunea Pe drumul gustului, cu cei trei chefi Cătălin Scărlătescu, Sorin Bontea şi Florin Dumitrescu
  • Kanal D a difuzat serialul turcesc Minciuni de familie
  • ProCinema şi AMC (posturi bine clasate pe comercial) au avut filmele Pericol invizibil şi Cecul sau viaţa, respectiv Un asasin nemilos şi clasicul Terminator 

Şi acum, datele:

Insula Iubirii s-a apropiat de un milion de români în fiecare minut, întro seară în care au intrat în show-ul filma în Thailanda doi tineri din Braşov.

"George Vornicu şi Ionela Coşa sunt împreună de peste 3 ani", spun producătorii emisiunii. Show-ul (care a ajuns la a cincea emisiune din sezon) face o pauză miercuri seară, pentru că Antena 1 va difuza meciul FCSB - Shkendija.

Naţional. La nivelul întregii ţări, la Insula iubirii s-au uitat marţi seară, la a cincea ediţie, 920.000 de români în fiecare minut din intervalul 20.30-00.10.

Antena 1 a fost pe primul loc, urmată de Pro TV, la aproape 80.000 distanţă. 

A treia opţiune pentru români a fost serialul turcesc de pe Kanal D.

Urban. Cum a fost lupta la oraşe? Insula Iubirii s-a ţinut într-o medie de jumătate de milion de telespectatori. Şi pe acest segment, Pro TV a fost următoarea staţie, la o diferenţă de 70.000 de telespectatori.

Topul a fost completat de Kanal D şi şi de trei televiziuni de ştiri.

Comercial. Ca şi la ediţiile precedente, Insula Iubirii a obţinut cea mai mare cotă de piaţă pe segmentul comercial, adică persoane între 21 şi 54 de ani de la oraşe. Mai exact, 30% market share, ceea ce înseamnă că o treime din publicul comercial cu televizoarele deschise urmărea emisiunea de pe Antena 1.

În cifre absolute, cota de piaţă se traduce în aproape 320.000 de telespectatori, faţă de aproape 200.000 la Pro TV.

Citeşte şiFOTO. Cine sunt ultimele ispite feminine de la Insula iubirii? O specialistă în marketing, printre nume

Citeşte şi: AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la Insula Iubirii pe Antena 1? A fost sau n-a fost pe primul loc?

Citeşte şiInsula Iubirii, cel mai urmărit program pe toate segmentele la a doua ediţie

Audienţele posturilor TV marţi, 29 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL:

1. Antena 1 - 920.000 telespectatori (5,3 rtg, 17,8 share)

2. Pro TV - 845.000 (4,8 rtg, 16,3 shr)

3. Kanal D - 485.000

4. România TV - 300.000

5. Antena 3 - 240.000

6. Realitatea - 165.000

Audienţele posturilor TV marţi, 29 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.10), în mediul URBAN:

1. Antena 1 - 500.000 telespectatori (5,1 rtg, 17,8 share)

2. Pro TV - 430.000 (4,4 rtg, 15,4 share)

3. Kanal D - 265.000

4. România TV - 180.000

5. Realitatea - 120.000

6. Antena 3 - 115.000

Audienţele posturilor TV marţi, 29 iulie, pe intervalul Insula Iubirii (20.30-00.10), pe SEGMENTUL COMERCIAL:

1. Antena 1 - 315.000 de telespectatori (6,8 rtg, 30,1 share)

2. Pro TV - 195.000 (4,2 rtg, 18,5 shr)

3. Kanal D - 80.000

4. ProCinema - 33.000

5. Realitatea - 32.000

6. AMC - 30.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus