AUDIENŢE Kanal D Bravo, ai stil. Câţi români s-au uitat în prima zi de emisie la postul Kanal D2, lansat duminică seara, pe 2 aprilie?
Bravo, ai stil, prima emisiune a noului post de televiziune, a ridicat postul Kanal D2 în top 10 (peste canale ca TVR 1 sau Digi 24), o performanţă pentru un post nou lansat. Bucureşti TV, postul pe frecvenţa căruia a intrat Kanal D2, avea cifre mult sub zero.
Pe targetul comercial 21-54 de ani (targetul Paginademedia), s-a dus chiar pe locul şapte. Pe targetul "clasic" 18-49 a fost chair pe cinci.
Totuşi, este de notat că audienţa Kanal D2 s-a menţinut sus doar pe intervalul Bravo, ai stil (care, până la sezonul precedent, era pe "staţia mamă" Kanal D).
După ce s-a terminat Bravo, ai stil, audienţa Kanal D2 în prima seară s-a prăbuşit (cu ştirile prezentate de Radu Andrei Tudor şi apoi cu film): pe publicul comercial, a scăzut aproape de zece ori!
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Bravo, ai stil, prima emisie Kanal D2:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Kanal D2, cu Bravo, ai stil, a fost urmărită de peste o sută de mii de români. Mai exact, 105.000. Cu aceste cifre, noul post a fost pe locul 14 în clasamentul staţiilor TV.
Kanal D 2 a fost pe intervalul Bravo, ai stil, mai tare ca TVR 1, ca Antena Stars şi ca Digi 24.
După ce s-a terminat Bravo, ai stil, audienţa a scăzut la jumătate, iar Kanal D2 a "alunecat" pe 23.
URBAN. Bravo, ai stil a urcat noul post TV între primele zece la nivel urban. Cu o medie de peste 80.000 de români pe post, Kanal D a ocupat poziţia a opta, peste Prima TV, TVR 2 şi Realitatea Plus.
Şi aici, "minunea" a durat cât Bravo, ai stil. După emisiune, audienţa Kanal D2 la oraşe a scăzut la 23.000 de telespectatori şi a trimis televiziunea aproape de locul 24.
COMERCIAL. Loc foarte bun pentru Bravo, ai stil pe publicul comercial (21-54 de ani urban). Kanal D 2 a reuşit performanţa ca în prima zi de emisie să aibă locul şapte pe segment timp de două ore cu 33.000 de telespectatori.
Kanal D2 a fost, astfel, cu Bravo, ai stil, peste staţii precum România TV, Digi 24 şi TVR1.
După Bravo, ai stil, însă, situaţia s-a schimbat: din 33.000 de telespectatori, au rămas doar 4.000, adică o scădere de opt ori (locul 37 pe interval).
Pe ce poziţii este Kanal D 2 pe telecomandă? Locurile postului care apare pe 2 aprilie, pe fiecare cablist
Audienţa posturilor TV duminică, 2 aprilie, pe intervalul emisiunii Bravo, ai stil (19.00-21.00), la nivel NAŢIONAL:
| NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 1.412.000 | 8.1 | 19.4 | 
| 2 | Kanal D | 969.000 | 5.6 | 13.3 | 
| 3 | Antena 1 | 854.000 | 4.9 | 11.7 | 
| 4 | Romania TV | 295.000 | 1.7 | 4.1 | 
| 5 | Antena 3 CNN | 286.000 | 1.6 | 3.9 | 
| 6 | Prima TV | 217.000 | 1.2 | 3 | 
| 7 | Happy Channel | 206.000 | 1.2 | 2.8 | 
| 8 | TVR 2 | 175.000 | 1 | 2.4 | 
| 9 | Pro Cinema | 171.000 | 1 | 2.4 | 
| 10 | DigiSport 1 | 166.000 | 1 | 2.3 | 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 2 aprilie, pe intervalul emisiunii Bravo, ai stil (19.00-21.00), în mediul URBAN:
| URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 697.000 | 7.5 | 18.6 | 
| 2 | Antena 1 | 452.000 | 4.8 | 12.1 | 
| 3 | Kanal D | 377.000 | 4 | 10.1 | 
| 4 | Antena 3 CNN | 197.000 | 2.1 | 5.3 | 
| 5 | Romania TV | 187.000 | 2 | 5 | 
| 6 | DigiSport 1 | 113.000 | 1.2 | 3 | 
| 7 | Happy Channel | 92.000 | 1 | 2.5 | 
| 8 | Kanal D2 | 81.000 | 0.9 | 2.2 | 
| 9 | Prima TV | 72.000 | 0.8 | 1.9 | 
| 10 | TVR 2 | 70.000 | 0.7 | 1.9 | 
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV duminică, 2 aprilie, pe intervalul emisiunii Bravo, ai stil (19.00-21.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
| COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Pro TV | 368.000 | 8.1 | 25.2 | 
| 2 | Antena 1 | 187.000 | 4.1 | 12.8 | 
| 3 | Kanal D | 138.000 | 3 | 9.5 | 
| 4 | DigiSport 1 | 70.000 | 1.5 | 4.8 | 
| 5 | Antena 3 CNN | 44.000 | 1 | 3 | 
| 6 | Prima TV | 37.000 | 0.8 | 2.5 | 
| 7 | Kanal D2 | 33.000 | 0.7 | 2.2 | 
| 8 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2 | 
| 9 | Digi 24 | 29.000 | 0.6 | 2 | 
| 10 | Pro Cinema | 23.000 | 0.5 | 1.6 | 
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro