Skip to main content

Audienţe Kanal D2. Bravo, ai stil a urcat prima zi a noului post în Top 10 audienţe pe urban şi comercial

 
Audienţe Kanal D2. Bravo, ai stil a urcat prima zi a noului post în Top 10 audienţe pe urban şi comercial

AUDIENŢE Kanal D Bravo, ai stil. Câţi români s-au uitat în prima zi de emisie la postul Kanal D2, lansat duminică seara, pe 2 aprilie?

Publicitate

Bravo, ai stil, prima emisiune a noului post de televiziune, a ridicat postul Kanal D2 în top 10 (peste canale ca TVR 1 sau Digi 24), o performanţă pentru un post nou lansat. Bucureşti TV, postul pe frecvenţa căruia a intrat Kanal D2, avea cifre mult sub zero.

Pe targetul comercial 21-54 de ani (targetul Paginademedia), s-a dus chiar pe locul şapte. Pe targetul "clasic" 18-49 a fost chair pe cinci.

Totuşi, este de notat că audienţa Kanal D2 s-a menţinut sus doar pe intervalul Bravo, ai stil (care, până la sezonul precedent, era pe "staţia mamă" Kanal D).

După ce s-a terminat Bravo, ai stil, audienţa Kanal D2 în prima seară s-a prăbuşit (cu ştirile prezentate de Radu Andrei Tudor şi apoi cu film): pe publicul comercial, a scăzut aproape de zece ori!

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Bravo, ai stil, prima emisie Kanal D2:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Kanal D2, cu Bravo, ai stil, a fost urmărită de peste o sută de mii de români. Mai exact, 105.000. Cu aceste cifre, noul post a fost pe locul 14 în clasamentul staţiilor TV. 

Kanal D 2 a fost pe intervalul Bravo, ai stil, mai tare ca TVR 1, ca Antena Stars şi ca Digi 24.

După ce s-a terminat Bravo, ai stil, audienţa a scăzut la jumătate, iar Kanal D2 a "alunecat" pe 23. 

URBAN. Bravo, ai stil a urcat noul post TV între primele zece la nivel urban. Cu o medie de peste 80.000 de români pe post, Kanal D a ocupat poziţia a opta, peste Prima TV, TVR 2 şi Realitatea Plus.

Şi aici, "minunea" a durat cât Bravo, ai stil. După emisiune, audienţa Kanal D2 la oraşe a scăzut la 23.000 de telespectatori şi a trimis televiziunea aproape de locul 24.

COMERCIAL. Loc foarte bun pentru Bravo, ai stil pe publicul comercial (21-54 de ani urban). Kanal D 2 a reuşit performanţa ca în prima zi de emisie să aibă locul şapte pe segment timp de două ore cu 33.000 de telespectatori.

Kanal D2 a fost, astfel, cu Bravo, ai stil, peste staţii precum România TV, Digi 24 şi TVR1.

După Bravo, ai stil, însă, situaţia s-a schimbat: din 33.000 de telespectatori, au rămas doar 4.000, adică o scădere de opt ori (locul 37 pe interval). 


Pe ce poziţii este Kanal D 2 pe telecomandă? Locurile postului care apare pe 2 aprilie, pe fiecare cablist


Audienţa posturilor TV duminică, 2 aprilie, pe intervalul emisiunii Bravo, ai stil (19.00-21.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.412.000 8.1 19.4
2 Kanal D 969.000 5.6 13.3
3 Antena 1 854.000 4.9 11.7
4 Romania TV 295.000 1.7 4.1
5 Antena 3 CNN 286.000 1.6 3.9
6 Prima TV 217.000 1.2 3
7 Happy Channel 206.000 1.2 2.8
8 TVR 2 175.000 1 2.4
9 Pro Cinema 171.000 1 2.4
10 DigiSport 1 166.000 1 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 2 aprilie, pe intervalul emisiunii Bravo, ai stil (19.00-21.00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 697.000 7.5 18.6
2 Antena 1 452.000 4.8 12.1
3 Kanal D 377.000 4 10.1
4 Antena 3 CNN 197.000 2.1 5.3
5 Romania TV 187.000 2 5
6 DigiSport 1 113.000 1.2 3
7 Happy Channel 92.000 1 2.5
8 Kanal D2 81.000 0.9 2.2
9 Prima TV 72.000 0.8 1.9
10 TVR 2 70.000 0.7 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV duminică, 2 aprilie, pe intervalul emisiunii Bravo, ai stil (19.00-21.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 368.000 8.1 25.2
2 Antena 1 187.000 4.1 12.8
3 Kanal D 138.000 3 9.5
4 DigiSport 1 70.000 1.5 4.8
5 Antena 3 CNN 44.000 1 3
6 Prima TV 37.000 0.8 2.5
7 Kanal D2 33.000 0.7 2.2
8 Romania TV 30.000 0.7 2
9 Digi 24 29.000 0.6 2
10 Pro Cinema 23.000 0.5 1.6

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus