Skip to main content

Confruntarea audienţelor. Ce a făcut La bine şi la Roast în lupta cu Asia Express

 
Confruntarea audienţelor. Ce a făcut La bine şi la Roast în lupta cu Asia Express

Duelul audienţelor. La bine şi la Roast a poziţionat Pro TV în urma Antenei 1. Dacă în prima parte a serii, Pro TV a fost lider incontestabil cu debutul noului sezon Las Fierbinţi, în a doua parte a serii, noua emisiune La bine şi la Roast a avut cifre mai mici. 

Publicitate

Înainte de audienţele noului format de emisiune de pe Pro TV, prezentăm şi cifrele de la debutul noului sezon Las Fierbinţi, care a fost lider detaşat de audienţă. La nivel naţional, serialul de comedie a fost urmărit de peste 1,4 milioane de telespectatori (8,4 rating şi 22,5 share), în timp ce Antena 1 avea puţin peste un milion de telespectatori. 

În mediul urban, Las Fierbinţi avea 761.000 de telespectatori media (7,1 rating şi 21,7 share), în timp ce pe Antena 1 erau 600.000. 

Menţionăm că pe intervalul ambelor emisiuni de pe Pro TV, postul Antena 1 a avut Asia Express. Pe publicul comercial urban, serialul Las Fierbinţi a obţinut o medie de 332.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a avut poziţia a doua, cu aproape 310.000 de persoane. 

După ce Las Fierbinţi s-a terminat, s-a schimbat şi ordinea canalelor.  

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de miercuri, cu debutul noului format de comedie, cu Răzvan Exarhu în rol de gazdă:

NAŢIONAL. La bine şi la Roast a pus Pro TV pe locul al doilea, cu 874.000 de telespectatori la nivel naţional (5 rating şi 16,4 share). Pe acelaşi interval, Antena 1 era liderul serii, cu 913.000 de persoane (5,2 rating şi 17,1 share). Kanal D a fost pe poziţia a treia cu 681.000 de telespectatori media. 

URBAN. Antena 1 a fost lider şi la oraşe pe intervalul La bine şi la Roast. Postul a avut o medie de 559.000 de persoane (5,7  rtg şi 18,8 share). Pro TV a fost pe locul secund cu 514.000 de persoane (5,2 rating şi 17,3 share).  

COMERCIAL URBAN 21-54 ANI. Antena, cu Asia Express, a fost prima opţiune şi pe publicul comercial, unde a înregistrat o medie de 292.000 de telespectatori şi 26,6 share. De pe locul al doilea, Pro TV a fost urmărit de 252.000 de persoane (22,9 cotă de piaţă). 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 10 septembrie, pe segmentul emisiunii La bine şi la Roast (21.30 - 23.20), la nivel NAŢIONAL:

  1. Antena 1 - 913.000 (5,2 rtg, 17,1 share)
     
  2. Pro TV - 874.000 (5 rtg, 16,4 share)
     
  3. Kanal D - 681.000 
     
  4. Realitatea Plus - 250.000 
     
  5. România TV - 241.000 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 10 septembrie, pe segmentul emisiunii La bine şi la Roast (21.30 - 23.20), în mediul URBAN:

  1. Antena 1 - 559.000 (5,7 rtg, 18,8 share)
     
  2. Pro TV - 514.000 (5,2 rtg, 17,3 share)
     
  3. Kanal D - 288.000
     
  4. Realitatea Plus - 167.000
     
  5. România TV - 147.000

Audienţa posturilor TV de miercuri, 10 septembrie, pe segmentul emisiunii La bine şi la Roast (21.30 - 23.20), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ANI

  1. Antena 1 - 292.000 (6,2 rtg, 26,6 share)
     
  2. Pro TV - 252.000 (5,4 rtg, 22,9 share)
     
  3. Kanal D - 82.000
     
  4. Realitatea Plus - 43.000
     
  5. AMC - 16.000

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus