Audienţe Las Fierbinţi. Primul episod din 2024 al serialului de pe Pro TV a ţinut milioane de români în faţa televizoarelor. Cifrele au fost de aproape trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de emisiunea Power Couple, de pe Antena 1.
Detalii, în continuare:
Potrivit Pro TV, vârfurile de audienţă ale primului episod Las Fierbinţi au depăşit două milioane şi jumătate de români. De exemplu, la ora 21.15, se uitau la Pro TV aproape 2,6 milioane de români.
Pe targetul comercial al Pro TV, cifrele Las Fierbinţi (ridicate şi în săptămânile de până acum, când au fost reluări) au fost la debutul din 2024 de aproape trei ori mai matri decât locurile următoare.
Pro TV: "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 13.0 puncte de rating şi 33.7% cotă de piaţă, cifre mult mai mari faţă de locul 2 care avea doar 5.1 puncte de audienţă şi 13.2% share."
În cifre absolute, înseamnă aproape 850.000 de telespectatori pe Las Fierbinţi şi 335.000 la Power Couple.
Care a fost situaţia pe celelalte targeturi?
Naţional. La nivelul întregii ţări, în fiecare minut s-au uitat la Las Fierbinţi peste 2,3 milioane de români. În acelaşi timp, la Power Couple, pe Antena 1, erau în jur de 830.000 de telespectatori în faţa televizoarelor. Cota de piaţă Pro TV cu Las Fierbinţi - 30%, faţă de aproape 11% la Antena 1.
Urban. Las Fierbinţi a atras 1,1 milioane de telespectatori de la oraşe. A fost singurul program de marţi peste un milion. La Power Couple au fost până în jumătate de milion de telespectatori.
Comercial. Pe publicul comercial 21-54 de ani de la oraşe, cifrele Las Fierbinţi au sărit de jumătate de milion de telespectatori. În acelaşi timp, pe acest segment, la Antena 1 erau 230.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV marţi, 13 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 2.343.000 de telespectatori (13,4 rating, 30,5% share)
2. Antena 1 - 830.000 (4,8 rtg, 10,8 share)
3. Kanal D - 680.000 (3,9 rtg, 8,8 share)
4. România TV - 405.000
5. Happy Channel - 350.000
Audienţa posturilor TV marţi, 13 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 1.080.000 de telespectatori (10,9 rtg, 25,6 share)
2. Antena 1 - 450.000 (4,5 rtg, 10,8 share)
3. Kanal D - 300.000
4. România TV - 260.000
5. Happy Channel - 220.000
Audienţa posturilor TV marţi, 13 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
1. Pro TV - 525.000 de telespectatori (11,3 rating, 31,8 cotă de piaţă)
2. Antena 1 - 230.000 (5 rtg, 14 share)
3. Kanal D - 85.000
4. Happy Channel - 60.000
5. AMC - 55.000
Audienţa posturilor TV vineri, 9 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV):
1. Pro TV - 845.000 de telespectatori (13 rating, 33,6 share)
2. Antena 1 - 335.000 (5,1 rtg, 13,3 share)
3. Kanal D - 195.000
4. Happy Channel - 105.000
5. Antena Stars - 80.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
În primul articol spuneați că Formula 1 se împarte între Antena 1 și Stars, iar azi spuneți că între Antena 1 și 3 (CNN)
Nu vă hotărâți?
@B.A.M.zici tu ceva bine,era mai mult de imagine mutarea asta,insa pe de-alta parte mai pot "bifa" niste competitii sportive pana atunci,in care si niste sportivi romani sa fie implicati.In plus,in aprilie e 1 an de cand au luat licenta si trebuiau,daca alegeau aceasta varianta,sa ceara la CNA prelungirea termenului de intrare in emisie,si riscau critici,mai grav neprelungirea termenului...Asa,daca se intampla in martie,is mai pe safe asa
Intuiția de la TVR e nulă...
Ce SCHIMBARE legislativă (produsă în ULTIMUL an) a INVOCAT CNA pentru a schimba metodologia must-carry?
Până și Euronews-ul de România a apelat la această tactică și a măsurat DOAR noiembrie și decembrie la precedenta listă!!!!!!!
Deja o dăm în ipocrizie! Eu dacă aș fi Sârbu sau vreun alt prejudiciat aș da CNA în judecată...