AUDIENŢE Masterchef şi Asia Express. Sezonul de toamnă vine cu o date interesante de audienţă, în competiţia pentru primul loc dintre Pro TV şi Antena 1.
Duminică, Asia Express, de pe Antena 1, a reuşit să fie pe primul loc pe două segmente: pe publicul urban şi pe comercialul staţiei.
Luni, cu MasterChef la concurenţă, Asia Express a fost pe poziţia a doua. Bucătarii au fost lideri pe toate categoriile de public.
Detalii, în continuare:
Duminica Asia Express
În zi de weekend, cu film pe Pro TV, Asia Express, de pe Antena 1, a fost prima opţiune a telespectatorilor de la oraşe, dar şi a celor din targetul comercial urban între 21 şi 54 de ani. Asia Express a fost însă pe poziţia a doua la nivelul întregii ţări.
În cifre:
La nivelul întregii ţări, o medie de 950.000 de telespectatori pentru filmul Pro, faţă de 810.000 la Asia Express şi puţin peste jumătate de milion de români la Kanal D.
La oraşe, Asia Express s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori şi a fost pe primul loc, urmată de Pro TV, la mică distanţă, la aproximativ 20.000 de telespectatori diferenţă. Kanal D era undeva la 270.000 de persoane la oraşe.
Pe segmentul comercial 21-54 de ani urban, competiţia a fost strânsă, dar în favoarea Antena 1: 250.000 media pentru Asia Express şi 225.000 la Pro TV
Lunea, în bucătărie: MasterChefii au luat toate "şorţurile"
Seara de luni a fost a celor trei bucătari: Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea au atras cei mai mulţi telespectatori.
Mai exact:
În toată ţara, media de audienţă MasterChef, de pe Pro TV, a fost de aproape 1,2 milioane de români pe minut. La Asia Express se uitau puţin peste 800.000, iar la Kanal D erau 750.000.
La oraşe, diferenţa a fost ceva mai mică. O medie de 560.000 de telespectatori pentru MasterChef, pe Pro TV, faţă de 510.000 la Asia Express, pe Antena 1.
Cu MasterChef, Pro TV a câştigat publicul comercial, atât cel între 21 şi 54 de ani (targetul Antena 1), cât şi 21-54 Naţional ABCD (segmentul comercial folosit de Pro TV).
Pe segmentul 21-54 urban, MasterChefii au atras 280.000 de persoane, iar Asia Express cu 30.000 mai puţini.
Pe segmentul 21-54 de ani naţional ABCD, la Pro TV se uitau 475.000 de telespectatori, faţă de 350.000 la Antena 1.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro