Chefii s-au întors, la fel şi Pro TV în poziţia de lider cu MasterChef. După încercări nereuşite cu alte echipe de Chefi, revenirea lui Florin Dumitrescu, Sorin Bontea şi Cătălin Scărlătescu a repus MasterChef în poziţia de lider de audienţă.
Pro TV a fost peste Antena 1, care săptămâna trecută şi-a adjudecat poziţia de lider la oraşe şi pe publicul comercial, cu Asia Express. Cooking-show-ul a avut la nivel naţional peste 1,2 milioane de telespectatori, media.
Postul anunţă tototdată că „în minutul de maximă audienţă, de la ora 21:11, aproape 1.7 milioane de români se uitau la MasterChef.”
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de marţi pe intervalul ediţiei de debut a show-ului MasterChef:
NAŢIONAL. La nivel naţional, MasterChef a înregistrat o medie de 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional. Antena 1 a avut poziţia secundă, la distanţă de lider, cu o medie de 750.000 de telespectatori pe minut.
COMERCIAL NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD. Postul anunţă: „MasterChef România a fost aseară lider de audienţă în rândul publicului naţional, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. În intervalul orar 20:28 – 23:42, emisiunea a înregistrat 7.2 puncte de rating şi 28% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea de pe poziţia secundă avea 4.5 puncte de rating şi 17.6% share”.
Cu alte cuvinte, Pro TV a avut pe publicul său comercial o medie de 460.000 de telespectatori. Postul s-a situat la distanţă de locul secund, ocupat de Antena 1, care avea o medie de 289.000 de telespectatori.
URBAN. Chefii au „cucerit” şi oraşele, unde au obşinut o medie de 657.000 de telespectatori. Antena 1, de pe locul al doilea, era urmărită de 467.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de marţi, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef (20.30 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:
-
Pro TV - 1.213.000 (6,9 rating, 21,7 share)
-
Antena 1 - 746.000 (4,3 rating, 13,3 share)
-
Kanal D - 666.000
-
Romania TV - 270.000
-
Antena 3 CNN - 250.000
- Happy Channel - 185.000
Audienţa posturilor TV de marţi, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef (20.30 - 23.40), în mediul URBAN:
-
Pro TV - 657.000 (6,7 rating, 20,5 share)
-
Antena 1 - 467.000 (4,8 rating, 14,6 share)
-
Kanal D - 350.000
-
Romania TV - 165.000
-
Antena 3 CNN - 164.000
- Happy Channel - 118.000
Audienţa posturilor TV de marţi, 10 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef (20.30 - 23.40), pe publicul COMERCIAL 21-54 NATIONAL ABCD:
-
Pro TV - 460.000 (7,2 rating, 28 share)
-
Antena 1 - 289.000 (4,5 rating, 17,6 share)
-
Kanal D - 140.000
-
Antena 3 CNN - 47.000
-
Romania TV - 40.000
- Digi Sport 1 - 66.000