Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul cu Generaţia de Aur, audienţe pe măsură: vârfuri de peste două milioane de meciul de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Meciul cu Generaţia de Aur, audienţe pe măsură: vârfuri de peste două milioane de meciul de pe Pro TV

AUDIENŢE. Generaţia de Aur, cu Hagi, Gică Popescu, Răducioiu, Stelea, Belodedici, Dorinel Munteanu, i-a ţinut pe români în faţa televizoarelor, pe Pro TV.

Publicitate

În minutele de vârf ale partidei se uitau la Pro TV aproape 2,2 milioane de români, după cum anunţă postul de televiziune. 

Partida România - echipa World Stars (scor 3-2) a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare. Şi Arena Naţională a înregistrat un record, cu meciul Generaţiei de Aur a României (condusă, pe bancă, de Anghel Iordănescu): 54.967 de oameni pe stadion, cea mai mare ocupare din istoria Arenei.

Câţi români s-a uitat?

COMERCIAL. Pe publicul comercial al Pro TV, audienţa staţiei a fost de două ori mai mare decât a locului doi, ocupat de Antena 1.

Pro TV: "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.7 puncte de rating şi 31.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 4.6 puncte de audienţă şi 16.6% share"

Pe acest segment, înseamnă că la Pro TV s-au uitat 560.000 de telespectatori, iar la Antena 1 (care difuza Te cunosc de undeva) erau aproape 300.000. 

URBAN. Primul loc şi la oraşe pentru meci. Partida de pe Pro TV s-a apropiat de un milion de telespectatori, faţă de aproape 600.000 la Antena 1.

NAŢIONAL. "De-a lungul difuzării, aproape 1.7 milioane de români au trăit emoţia revederii jucătorilor Generaţiei de Aur", spun cei de la Pro TV.

Locul al doilea pentru Te cunosc de undeva, cu aproape un milion de telespectatori.

Pro TV: în minutul de aur, la ora 22:34, aproape 2.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe spectacolul din teren şi din tribune

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 1.684.000 de telespectatori (9,6 rating, 27,3 share)

2. Antena 1 - 990.000 (5,7 rtg, 16 share)

3. Kanal D - 387.000

4. Happy Channel - 325.000

5. România TV - 305.000

6. Antena 3 - 180.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 936.000 de telespectatori (9,5 rating, 27,5 share)

2. Antena 1 - 590.000 (6 rtg, 17,4 share)

3. Kanal D - 175.000

4. Happy Channel - 200.000

5. România TV - 150.000

6. Antena 3 - 135.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), pe segmentul COMERCIAL Naţional 21-54 ABCD:

1. Pro TV - 562.000 de telespectatori (8,7 rtg, 31,7 share)

2. Antena 1 - 295.000 (4,5 rtg, 16,6 share)

3. Kanal D - 110.000

4. Happy Channel - 90.000

5. România TV - 28.000

6. Antena 3 - 30.000

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus