
AUDIENŢE TV. Fotbalul a adus din nou audienţă. Deşi România U19 a fost eliminată de la Campionatul European 2025 după înfrângerea cu Olanda (1-3), meciul a ţinut românii în faţa televizoarelor. Pro TV a fost lider detaşat luni seara, cu cifre de audienţă peste concurenţă pe toate segmentele – naţional, urban şi comercial.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii, pe intervalul meciului România U19 - Olanda U19, din preliminariile Campionatului European:
NAŢIONAL. Pro TV a fost lider detaşat la nivel naţional. Pe intervalul meciului, care a debutat la ora 21.00, televiziunea a fostr urmărită de 1,1 milioane de persoane din întreaga ţară. A avut cifre duble faţă de al doilea clasat, Antena 1, cu o medie de 565.000 de persoane.
Kanal D a fost a treia televiziunea, cu o medie de 445.000 de persoane.
Următoarele trei clasate sunt televiziuni de ştiri, România TV, Antena 3 CNN şi Realitatea Plus.
URBAN. Pro TV a fost lider detaşat şi în mediul urban tot cu cifre mai mult decât duble faţă de concurenţă. Dacă pe Pro TV erau aproape 700.000 de telespectatori de la oraşe, pe Antena 1 erau 300.000, iar pe kanal D erau 235.000.
COMERCIAL. Chiar dacă nu a ieşit victorioasă naţionala României, românii au fost cu ochii pe Pro TV. Televiziunea a fost lider şi pe publicul comercial, unde a înregistrat o medie de 431.000 de persoane. În acelaşi timp, pe Antena 1 erau 212.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de luni, 23 iunie, pe intervalul meciului România U19 - Olanda U19 (21.00 - 22.55), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 1.114.000 (6,4 rtg, 20,2 share)
2. Antena 1 - 565.000 (3,2 rtg, 10,2 share)
3. Kanal D - 445.000
4. România TV - 362.000
5. Antena 3 CNN - 266.000
6. Realitatea Plus - 253.000
Audienţa posturilor TV de luni, 23 iunie, pe intervalul meciului România U19 - Olanda U19 (21.00 - 22.55), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 692.000 (7,1 rtg, 21,6 share)
2. Antena 1 - 299.000 (3,1 rtg, 9,4 share)
3. Kanal D - 235.000
4. Realitatea Plus - 184.000
5. România TV - 184.000
6. Happy Channel - 156.000
Audienţa posturilor TV de luni, 23 iunie, pe intervalul meciului România U19 - Olanda U19 (21.00 - 22.55), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ANI:
1. Pro TV - 431.000 (6,7 rtg, 27,1 share)
2. Antena 1 - 212.000 (3,3 rtg, 13,3 share)
3. Kanal D - 104.000
4. Realitatea Plus - 74.000
5. România TV - 55.000
6. Happy Channel - 52.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro