Skip to main content

AUDIENŢE Slovacia - Romania, la Euro 2024, un meci de peste 4 milioane de români

 
AUDIENŢE Slovacia - Romania, la Euro 2024, un meci de peste 4 milioane de români

Audienţe stelare pentu Pro TV cu cel de-al treilea meci al României la Euro 2024. Peste 4 milioane de români au fost cu ochii pe meciul tricolorilor cu Slovacia, care a dus la calificarea ţării noastre în optimile de la Euro 2024, după un egal de 1-1. 

Publicitate

Vârful de audienţă a fost atins la ora 20.53, aproape de finalul meciului, când 4,9 milioane de români erau alături de tricolori. 

Cifrele sunt apropite de meciul de sâmbătă al României cu Belgia, difuzat sâmbătă la o oră mai târzie, şi care a avut o medie de 4,1 milioane de telespectatori. 

Care a fost audienţa medie, pe intervalul meciului Slovacia - România (19.00-21.00)?

NAŢIONAL. Meciul Slovacia - Romania a ţinut în faţa televizoarelor peste 4 milioane de români în fiecare minut de difuzare. Postul a avut şi o cotă de piaţă record, de 62,9. Asta înseamnă că, dintre toţi românii care aveau televizoarele deschise la ora meciului, peste 60% erau pe Pro TV. 

Kanal D a avut poziţia secundă, cu cifre de 10 ori mai mici decât ale Pro TV. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial al Pro TV (naţional 21-54 ABCD), postul a avut cifre-record. 

Ce spune Pro TV: „În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 24.4 puncte de rating şi 76% cotă de piaţă, record pentru piaţa din România, faţă de locul 2 care avea cifre de peste 15 ori mai mici, de doar 1.6 puncte de audienţă şi 5% share.”

Cu alte cuvinte, postul de televiziune a atras peste 1,5 milioane de telespectatori pe publicul comercial şi o cotă de piaţă uriaşă de 76%.

URBAN. La oraşe, meciul României de la Euro a fost urmărit de peste 2,6 milioane de telespectatori şi a avut o cotă de piaţă de 65,6%. Pe acelaşi interval, Kanal D era pe locul al doilea cu cifre de peste 10 ori mai mici decât ale liderului.  

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Slovacia - România de la euro, la nivel NAŢIONAL:

  1. Pro TV - 4.055.000 (23,2 rating, 62,9 share)
     
  2. Kanal D - 403.000 (2,3 rtg, 6,2 share)
     
  3. Antena 1 - 362.000 
     
  4. Happy Channel - 197.000
     
  5. Romania TV - 160.000
     
  6. Antena Stars - 113.000

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Slovacia - România de la euro, în mediul URBAN:

  1. Pro TV - 2.647.000 (26,7 rtg, 65,6 share)
     
  2. Kanal D - 218.000 (2,2 rtg, 5,4 share)
     
  3. Antena 1 - 193.000 
     
  4. Happy Channel - 115.000
     
  5. Romania TV - 81.000
     
  6. Antena 3 CNN - 66.000

Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Slovacia - România de la euro, pe segmentul COMERCIAL, naţional 21-54 ADCD:

  1. Pro TV - 1.583.000 (24,4 rtg, 76 share)
     
  2. Antena 1 - 104.000 (1,6 rtg, 5 share)
     
  3. Kanal D - 77.000
     
  4. Happy Channel - 31.000
     
  5. Favorit TV - 23.000
     
  6. Antena Stars - 22.000

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus