Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul Cipru - România, cifre-record pentru Prima TV

 
Foto: Facebook Echipa Nationala de fotbal a României
Foto: Facebook Echipa Nationala de fotbal a României

Când naţionala României e pe val, la fel sunt şi audienţele. Prima TV, postul care a transmis meciul Cipri - Romania, încheiat cu o victorie fabuloasă de 0-3, a fost lider detaşat de audienţă sâmbătă seara. 

Publicitate

Postul grupului Clever a avut, la nivelnaţional, cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1 şi de peste trei ori mai mari decât Pro TV. 

Victoria echipei antrenate de Mircea Lucescu a ţinut în faţa televizoarelor peste 1,8 milioane de români. În minutul de aur

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele Prima TV, pe intervalul meciului Romania - Cipru, difuzat sâmbătă, 12 octombrie: 

NAŢIONAL. La nivel naţional, Prima TV a fost urmărită de 1,8 milioane de telespectatori, media. Postul a avut cifre mai mult decât duble faţă de Antena 1, urmărit de 770.000 de persoane. 

Pro TV a fost a treia televiziune pe podium, cu cifre de peste trei ori mai mici decât Prima TV, având o medie de doar 500.000 de telespectatori. 

URBAN. La oraşe, Prima TV s-a apropiat de milionul de telespectatori. Şi aici, cifrele au fost mai mult decât duble decât Antena 1, care pe acelaşi interval era urmărită de 450.000 de persoane. 

Pro TV a fost a treia televiziune, cu o medie de doar 280.000 de persoane. Romania TV, pe poziţia a patra era urmărită de 200.000 de persoane. 

URBAN 18 - 54 ANI. Prima TV a fost prima opţiune pe publicul urban cu vârste între 18 şi 54 de ani, cu o medie de 480.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 210.000 de persoane. 

Pro TV, pe poziţia a treia, avea o medie de 180.000 de persoane. 

Audienţele posturilor tv sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul meciului Romania - Cipru (21.45 - 23.40), la nivel NAŢIONAL

  1. Prima TV - 1.832.000 (10,5 rating, 30,6 share)
     
  2. Antena 1 - 770.000 (4,4 rating, 12,9 share)
     
  3. Pro TV - 499.000
     
  4. Kanal D - 379.000
     
  5. Romania TV - 301.000
     
  6. Happy Channel - 212.000

Audienţele posturilor tv sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul meciului Romania - Cipru (21.45 - 23.40), în mediul URBAN

  1. Prima TV - 994.000 (10,1 rating, 29,6 share)
     
  2. Antena 1 - 452.000 (4,6 rtg, 13,4 share)
     
  3. Pro TV - 279.000 
     
  4. Romania TV - 200.000
     
  5. Kanal D - 193.000
     
  6. Happy Channel - 107.000

Audienţele posturilor tv sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul meciului Romania - Cipru (21.45 - 23.40), pe publicul URBAN 18-54 de ani: 

  1. Prima TV - 479.000 (9,8 rating, 33,9 share)
     
  2. Antena 1 - 209.000 (4,3 rating, 14,8 share)
     
  3. Pro TV - 183.000 
     
  4. Kanal D - 64.000
     
  5. Romania TV - 44.000
     
  6. Happy Channel - 38.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Razvan
    Postați și audiențele meciului Lituania Romania de pe Antena 1 în rubrica audiențe tv , și dați și un tabel cu cifrele de audiență așa cum ați făcut cu meciul de pe Prima tv
  • jk jk
    Oftopic: Antena 1 a lansat o nouă campanie la Observator:"Ce vor românii de la România?" Deja promovată de câteva săptămâni pe Instagram și pe unele promo-uri date pe TV, de aseară a fost promovată și la jurnalele de știri, în prim-plan avându-i pe prezentatorii și reporterii de la Observator, fiecare cu povestea sa și ce vor să schimbe
  • R R
    Dați audiențele meciului Paginademedia
  • R R
    meciul Lituania Romania ,lider absolut de audiență aseară ,pe publicul comercial urban 21-54 ani meciul de aseară de pe Antena 1 a obținut 12,6 puncte de rating și 45,3 cota de piata fata de locul 2 Pro tv care a obținut doar 3 puncte de rating și 10,6 cota de piata ,Pe segmentul urban Antena 1 12,4 rating și 36,5 cota de piata fata de Pro tv cu doar 2,8 rating și 8,2 cota de piata.La nivel Național A1 a condus cu 11,9 puncte de rating și 35,5 cota de piata fata de locul doi, Pro tv cu 3,5 rating și 10,6 cota de piata .Minutul de aur a fost la 22:28 când 2,5 milioane de români urmăreau meciul
  • abc+ abc+
    Nimic despre cifrele de pe Antena 1 cu meciul Lituania-Romania?
  • abc+ abc+
    @MileCelRau, Antena1 deja vinde pe targetul 21-54 dar doar cel URBAN, față de Kanal D și ProTV care vând pe cel național.
    Deși cel Național 21-54 mărește punctele de rating și totodată încasările din publicitate, Antena probabil preferă 21-54 urban cu speranța că se vor lăuda cu locul 1, deși veniturile sunt mult mai importante decât un comunicat că au fost Nr.1.
    Până la urmă, publicul de la TV este mult mai mare decât cifrele prezentate, pentru că nu toți românii au people-meter, cel puțin eu n-am.
  • R R
    Dați și audiențele Asia Express de aseara
  • MileCelRau MileCelRau
    Ar fi frumos si corect sa prezentati ambele targeturi comerciale, pentru ca difera cifrele. Uitati-va numai cati oraseni (sute de mii) s-au mutat la "tara" (in localitatile de langa marile orase) in ultimii ani, ca sa va faceti o idee ca acel target comercial urban nu mai este de referinta, ci doar cel comercial national. La un moment dat, chiar si televiziunile ramase pe vechiul target 18-54 comercial urban, vor trece pe cel adoptat deja de catre Kanal D si ProTV.
  • Diana Diana
    In comunicatul Prima tv, Antena 1 are pe national 4.6, nu pe urban
  • abc+ abc+
    Protv a scos Masterchef în ziua de marți, când joacă din nou naționala pe Antena1

Trimite un comentariu

sus