AUDIENŢE Andorra - România. Câţi români au văzut partida din calificările pentru Euro câştigată de români cu 2 - 0?
Meciul, difuzat de Antena 1 de la 21.45, a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare, cu audienţe de două ori mai mari decât Pro TV.
Dar ce a fost pe celelalte staţii pe intervalul meciului?
- Pro TV a difuzat filmul King Arthur - Legenda Sabiei (pânâ la 22.15), apoi o altă producţie - Spionii din vecini
- Kanal D - serial turcesc Totul pentru familia mea (până la 22.30), apoi un film cu Nicholas Cage - Primal
- Antena Stars (care a prins top 5 pe comercial) - Celebrity Splash: Vedete la apă
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele meciului Andorra - România de sâmbătă, 25 martie:
NAŢIONAL. Meciul României cu Andorra a fost urmărit, în medie, de peste 1,5 milioane de români în fiecare micut. Audienţa a fost de două ori mai mare decât Pro TV, locul al doilea.
În vârful de audienţă la meciului de pe Antena 1, la 22.30, audienţa meciului s-a apropiat de 1,9 milioane de telespectatori.
URBAN. Partida a fostă văzută, la oraşe, pe aproape 900.000 de telespectatori. Antena 1 a fost pe primul loc, cu cifre de peste două ori mai mari decât filmele de pe Pro TV.
Kanal D a completat topul, urmată de staţiile de ştiri România TV şi Antena 3.
COMERCIAL. Meciul de fobal al Naţionalei a fost pe primul loc şi pe pe publicul comercial urban (21-54 de ani): s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori din acest segment. Cota de piaţă a meciului: peste 34%, ceea ce înseamnă că unul din trei telespectatori care aveau televizoarele deschise urmăreau meciul.
Pro TV, poziţia a doua, a numărat 260.000 de telespectatori pe comercial.
După locul trei, ocupat de Kanal D, distanţa faţă de staţiile următoare este considerabilă: 110.000 de telespectatori la postul turcesc şi 30.000 la următoarele posturi, Antena 3 şi Antena Stars.
AUDIENŢE Românii au talent. Show-ul, sub săptămâna trecută, dar mult peste celelalte staţii
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 25 martie, pe intervalul meciului Andorra- România (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.511.000 | 8.7 | 25.7 |
2 | Pro TV | 825.000 | 4.7 | 14.1 |
3 | Kanal D | 708.000 | 4.1 | 12.1 |
4 | Romania TV | 323.000 | 1.9 | 5.5 |
5 | Antena 3 CNN | 230.000 | 1.3 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 25 martie, pe intervalul meciului Andorra- România (21.45-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 885.000 | 9.5 | 27.5 |
2 | Pro TV | 410.000 | 4.4 | 12.7 |
3 | Kanal D | 304.000 | 3.3 | 9.5 |
4 | Romania TV | 167.000 | 1.8 | 5.2 |
5 | Antena 3 CNN | 147.000 | 1.6 | 4.6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 25 martie, pe intervalul meciului Andorra- România (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 471.000 | 10.3 | 34.3 |
2 | Pro TV | 262.000 | 5.7 | 19.1 |
3 | Kanal D | 112.000 | 2.4 | 8.1 |
4 | Antena 3 CNN | 30.000 | 0.7 | 2.2 |
5 | Antena Stars | 29.000 | 0.6 | 2.1 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro