Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul România - Bulgaria a pus Prima TV pe primul loc în audienţe, peste Antena 1 şi Pro TV

 
AUDIENŢE. Meciul România - Bulgaria a pus Prima TV pe primul loc în audienţe, peste Antena 1 şi Pro TV

AUDIENŢE. Meciul de fotbal România - Bulgaria (0-0), deşi un amical, a fost de interes pentru telespectatori. Datele arată că partidă, transmisă în exclusivitate de Prima TV, a fost cel mai urmărit program pe interval.

Publicitate

În minutele de maximă audienţă, la România - Bulgaria se uitau peste un milion de telespectatori, după cum anunţă postul TV.

România - Bulgaria a depăşit pe intervalul de difuzare atât Antena 1, care difuza Poftiţi de la noi, cu Nea Mărin, cât şi Pro TV, cu filmul Dispari în 60 de secunde.

Situaţia, pe segmente de public:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul difuzat de Prima TV s-a apropiat de 900.000 de telespectatori în fiecare minut, la o distanţă de 100.000 de români în faţa Antenei 1, cu Nea Mărin. Pro TV, cu filmul, a fost pe trei.

URBAN. La oraşe, România - Bulgaria a sărit de jumătate de milion de telespectatori. Prima TV a avut cu aproape 150.000 mai mulţi telespectatori decât Antena 1 şi cu 170.000 peste Pro TV.

COMERCIAL. O medie de aproape 240.000 de telespectatori pentru Prima TV în targetul comercial al postului (adică public urban între 18 şi 54 de ani). Pe acest segment, locul al doilea a fost al Pro TV, la 30.000 de telespectatori distanţă.

Cu cine s-a intersectat meciul România - Bulgaria, dat de Prima TV:

  • Antena 1 – Poftiţi pe la noi:Poftiţi în Dobrogea
  • Pro TV – filmul de acţiune Dispari în 60 de secunde
  • Kanal D – Jocul cuvintelor, cu Dan Negru

Audienţele posturilor TV marţi, 4 iunie, pe intervalul meciului România - Bulgaria (21.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

1. Prima TV - 850.000 de telespectatori (4,9 rtg, 13,9 share)

2. Antena 1 - 785.000 (4,5 rtg, 13 share)

3. Pro TV - 665.000

4. Kanal D - 540.000

5. România TV - 356.000

6. Antena 3 - 296.000

Audienţele posturilor TV marţi, 4 iunie, pe intervalul meciului România - Bulgaria (21.30-23.30), în mediul URBAN:

1. Prima TV - 505.000 (5,1 rtg, 14,4 share)

2. Antena 1 - 365.000 (3,7 rtg, 10,4 share)

3. Pro TV - 338.000

4. Kanal D - 290.000

5. România TV - 210.000

6. Antena 3 - 208.000

Audienţele posturilor TV marţi, 4 iunie, pe intervalul meciului România - Bulgaria (21.30-23.30), pe segmentul COMERCIAL urban 18-54 de ani:

1. Prima TV - 235.000 (4,8 rtg, 16,6 share)

2. Pro TV - 201.000 (4,1 rtg, 14,2 share)

3. Antena 1 - 195.000

4. Kanal D - 91.000

5. Antena 3 - 50.000

6. Antena Stars - 45.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus