AUDIENŢE ROMÂNIA - ISRAEL. România a ales România. Partida de fotbal România - Israel (scor 1-1) a fost cel mai urmărit program al serii de sâmbătă.
Partida a plasat Prima TV (postul care a transmis în direct meciul) pe primul loc în audienţe, peste Chefi la cuţite, de pe Antena 1 şi peste filmele de pe Pro TV.
Au fost 1,2 milioane de români care s-au uitat în fiecare minut la partida de fotbal jucată pe Arena Naţională, meci din grupa I de calificare la Campionatul European din 2024.
Ce au avut celelalte posturi pe intervalul meciului România - Israel (21.45-23.45):
- Pro TV - filme: Rampage: Scăpaţi de sub control şi Numărul patru
- Antena 1 - Chefi la cuţite şi, de la 23.15, film Deepwater Horizon: Eroi în largul mării
- Kanal D - Preţul fericirii şi Ochii din umbră
- TVR 1 - film Hibernatus, apoi reluare Vis şi realitate
- Film Cafe - Marele Maestru Ip Man 2 şi Tren spre Busan
- Pro Cinema - Dan, un tip norocos şi Rocketman - povestea lui Elton John
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Israel:
NAŢIONAL. România - Israel a fost urmărită pe Prima TV de 1,2 milioane de români în fiecare minut. Prima TV a condus topul audienţelor, cu un avans de aproape 400.000 de români în faţa Antena 1, care avea pe post Chefi la cuţite.
Pro TV a fost pe locul al treilea pe interval.
URBAN. Primul loc şi la oraşe pentru meciul de pe Prima TV, cu aproape 700.000 de telespectatori care s-au uitat la partida de fotbal România - Israel.
Pe locul al doilea pe interval Antena 1, la distanţă de 250.000 de telespectatori în urma Prima TV.
Pro TV, pe poziţia a treia, a fost la 350.000 de telespectatori distanţă de primul loc.
COMERCIAL. Audienţele meciului România - Israel au fost bune şi pe publicul comercial. O medie de 330.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani, de la oraşe, pentru Prima TV.
Pe acest segment, audienţa a fost de două ori mai mare decât a locului doi. Pe acest segment, poziţia secundă a fost a Pro TV.
Locul trei pentru Antena 1 pe segmentul comercial.
De notat pe acest target locul ocupat de ZU TV: canalul muzical din grupul Intact a fost pe poziţia a cincea, însă în cifre absolute vorbim de audienţe modeste: 30.000. Audienţe însă peste posturi ca România TV, Antena 3 sau History.
Citeşte şi: AUDIENŢE VOCEA ROMÂNIEI. În Camera 609 s-a auzit mai mult Vocea. Show-ul de pe Pro TV a lăsat în urmă serialul românesc de pe Antena 1
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului România - Israel (21.45-23.45), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 1.197.000 | 6,92 | 22 |
2 | Antena 1 | 819.000 | 4,74 | 15,1 |
3 | Pro TV | 780.000 | 4,51 | 14,3 |
4 | Kanal D | 433.000 | 2,51 | 8 |
5 | Romania TV | 321.000 | 1,86 | 5,9 |
6 | Antena 3 CNN | 164.000 | 0,95 | 3 |
7 | Happy Channel | 121.000 | 0,7 | 2,2 |
8 | Film Cafe | 102.000 | 0,59 | 1,9 |
9 | Pro Cinema | 78.000 | 0,45 | 1,4 |
10 | Realitatea Plus | 68.000 | 0,39 | 1,2 |
11 | Antena Stars | 67.000 | 0,39 | 1,2 |
12 | Kanal D2 | 66.000 | 0,38 | 1,2 |
13 | ZU TV | 56.000 | 0,32 | 1 |
14 | TVR 2 | 51.000 | 0,3 | 0,9 |
15 | TVR 1 | 51.000 | 0,29 | 0,9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului România - Israel (21.45-23.45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 689.000 | 7,37 | 24 |
2 | Antena 1 | 431.000 | 4,6 | 15 |
3 | Pro TV | 338.000 | 3,61 | 11,8 |
4 | Kanal D | 224.000 | 2,39 | 7,8 |
5 | Romania TV | 167.000 | 1,79 | 5,8 |
6 | Antena 3 CNN | 84.000 | 0,9 | 2,9 |
7 | Film Cafe | 64.000 | 0,69 | 2,2 |
8 | Happy Channel | 55.000 | 0,59 | 1,9 |
9 | ZU TV | 50.000 | 0,53 | 1,7 |
10 | Realitatea Plus | 40.000 | 0,43 | 1,4 |
11 | Kanal D2 | 38.000 | 0,4 | 1,3 |
12 | TVR 1 | 29.000 | 0,31 | 1 |
13 | DigiSport 1 | 28.000 | 0,3 | 1 |
14 | TVR 2 | 28.000 | 0,3 | 1 |
15 | Eurosport 1 | 27.000 | 0,29 | 0,9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 9 septembrie, pe intervalul meciului România - Israel (21.45-23.45), pe publicul COMERCIAL 21-54 URBAN:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Prima TV | 331.000 | 7,43 | 29,9 |
2 | Pro TV | 172.000 | 3,87 | 15,6 |
3 | Antena 1 | 157.000 | 3,52 | 14,2 |
4 | Kanal D | 63.000 | 1,41 | 5,7 |
5 | ZU TV | 29.000 | 0,66 | 2,7 |
6 | Romania TV | 24.000 | 0,55 | 2,2 |
7 | Antena 3 CNN | 23.000 | 0,52 | 2,1 |
8 | Film Cafe | 23.000 | 0,51 | 2,1 |
9 | History | 20.000 | 0,44 | 1,8 |
10 | Happy Channel | 17.000 | 0,39 | 1,6 |
11 | Warner TV | 14.000 | 0,31 | 1,3 |
12 | Realitatea Plus | 11.000 | 0,25 | 1 |
13 | Kanal D2 | 11.000 | 0,24 | 1 |
14 | Pro Cinema | 10.000 | 0,22 | 0,9 |
15 | Cinemaraton | 10.000 | 0,22 | 0,9 |
Comentarii
E un adevărat MIRACOL că "Fortza ZU" a adus ZU TV pe locul 13 cu 56.000 în prime-time. De regulă avea 2000-2100.
Iar pe comercial avem locul 5 cu 29.000, în comparație cu vreo 500 într-o seară normală.
De unde URA asta? DE CE?