AUDIENŢE România - San Marino. Câţi români s-au uitat la Antena 1 la meciul câştigat de Naţională cu 7-1? Fotbalul a dominat intervalul pe care a fost difuzată partida, iar Antena 1 a fost pe prima poziţie în clasament.
La meciul de pe Antena 1 s-au uitat aproape 1,3 milioane de români în fiecare minut dintre 21.50 şi 23.40, cu aproape 300.000 mai mulţi decât erau pe Pro TV.
Partida a fost ultima din preliminariile pentru Cupa Mondială, însă nu a contat în ierarhia finală a grupei F. Tot Antena 1 va transmite joi, de la ora 14.00, tragerea la sorţi a barajului care va desemna adversara României dintre Italia, Turcia, Ucraina şi Danemarca.
România - San Marino a fost pe primul loc şi la oraşe, cu o medie de 720.000 de telespectatori în urban.
Cea mai mare cotă de piaţă a fost pe publicul comercial al Antenei 1, adică 21-54 de ani, urban: aproape 28%. Asta înseamnă că aproape o treime din publicul comercial care avea televizoarele deschise se uita la meci.
Ce a făcut MasterChef?
Interesantă, în seara meciului, a fost şi situaţia MasterChef. Emisiunea de pe Pro TV a început mai devreme cu o oră şi jumătate decât meciul de fotbal şi s-a terminat înainte de finalul partidei (23.25).
Diferenţa de o oră şi jumătate a fost îndeajuns să ridice poziţia MasterChef pe toată ediţia. Cu alte cuvinte, chiar dacă pe intersecţia cu meciul a fost pe locul al doilea, audienţa MasterChef înainte de fluierul de început a fost atât de mare că a echilibrat toată media.
Pe toată emisiunea, MasterChef a înregistrat o medie de 1,2 milioane de români (faţă de un milion la Antena 1) pe naţional si de 600.000 la oraşe (faţă de 570.000 Antena 3).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul meciului de fotbal România - San Marino (21.50-23.40):
Audienţele posturilor TV marţi, 18 noiembrie, pe intervalul meciului România - San Marino (21.50-23.40), la nivel Naţional:
1. Antena 1 - 1.285.000 de telespectatori (7,4 rtg, 23 share)
2. Pro TV - 1.005.000 (5,8 rtg, 18 share)
3. Kanal D - 600.000
4. România TV - 230.000
5. Happy Channel - 200.000
6. Antena 3 - 190.000
Audienţele posturilor TV marţi, 18 noiembrie, pe intervalul meciului România - San Marino (21.50-23.40), în mediul Urban:
1. Antena 1 - 720.000 de telespectatori (7,3 rtg, 23,7 share)
2. Pro TV - 525.000 (5,3 rtg, 17,2 share)
3. Kanal D - 280.000
4. România TV - 135.000
5. Antena 3 - 134.000
6. Happy Channel - 95.000
Audienţele posturilor TV marţi, 18 noiembrie, pe intervalul meciului România - San Marino (21.50-23.40), pe Segmentul Comercial:
1. Antena 1 - 310.000 (6,7 rtg, 27,6 share)
2. Pro TV - 250.000 (5,3 rtg, 21,9 share)
3. Kanal D - 80.000
4. Antena 3 - 40.000
5. Pro Cinema - 30.000
6. Diva - 25.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro