AUDIENŢE. România - Ucraina (3-0), primul meci al Naţionalei la Euro, a ţinut în faţa televizoarelor milioane de români.
Difuzat de la ora 16.00, meciul României a avut audienţe de Prime - Time. Câţi români s-au uitat? Pro Tv a anunţat peste 2,8 milioane de telespectatori, media pe intervalul meciului care s-a încheiat cu victoria fabuloasă a naţionalei noastre în faţa Ucrainei.
Minutul de aur a fost atins aproape de finala partidei, la ora 17.50, când peste 3,7 milioane de români erau alături de naţională.
De menţionat că cifrele de audienţă iau în calcul numai televizoarele din locuinţe, nu şi aparatele de la terase, din cladiri de birouri sau instituţii publice.
Naţional. De-a lungul difuzării, peste 2,8 milioane de telespectatori au urmărit victoria României contra Ucrainei. Cota de piaţă a fost de 53%. Mai exact, mai bine de jumătate din românii care aveau televizoarele deschise la ora meciului, erau pe Pro TV.
Cifrele au fost de şapte ori mai mari decât ale concurentului principal, Antena 1 şi decât Kanal D.
Comercial. Cifre mari şi pe publicul comercial al Pro TV (adică naţional 21-54 ABCD).
Ce spune Pro TV? „În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14,8 puncte de rating şi 65,2% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 1,9 puncte de audienţă şi 8.3% share”.
În cifre absolute, Pro Tv s-a apropiat de un milion de telespectatori pe publicul comercial, cifre de opt ori mai mari decât ale locului secund.
Urban. La oraşe, Pro TV a înregistrat o medie de peste 1,8 milioane de telespectatori. Pe acelaşi interval, Antena 1 era urmărită de 233.000 de persoane.
Citeşte şi: EURO 2024. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2024 de pe Pro TV şi Pro Arena
Ce au difuzat celelalte posturi pe interval?
- Antena 1 - Mireasa şi Observator 17.00
- Kanal D - reluare Jocul Cuvintelor şi, de la 16.30, Casa iubirii
- Happy Channel - serial turcesc Jurământul şi Happy Cafe
Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Ucraina (16.00-18.00), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 2.806.000 de telespectatori (16,1 rtg, 53 share)
2. Antena 1 - 398.000 (2,3 rtg, 7,6 share)
3. Kanal D - 387.000
4. Romania TV - 204.000
5. Antena Stars - 179.000
6. Antena 3 CNN - 99.000
Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Ucraina (16.00-18.00), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 1.802.000 de telespectatori (18,2 rtg, 56,7 share)
2. Antena 1 - 233.000 (2,4 rtg, 7,3 share)
3. Kanal D - 183.000
4. Romania TV - 123.000
5. Antena Stars - 62.000
6. Happy Channel - 53.000
Audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Ucraina (16.00-18.00), pe segmentul COMERCIAL, naţional 21-54 ABCD:
1. Pro TV - 968.000 de telespectatori (14,9 rtg, 65,3 share)
2. Antena 1 - 122.000 (1,9 rtg, 8,2 share)
3. Kanal D - 109.000
4. Romania TV - 30.000
5. Antena Stars - 25.000
6. Pro Cinema - 13.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro