Skip to main content

AUDIENŢE Românii au talent. A doua ediţie din sezonul 2024, peste debutul de sezon: vârfuri de peste trei milioane de români

 
AUDIENŢE Românii au talent. A doua ediţie din sezonul 2024, peste debutul de sezon: vârfuri de peste trei milioane de români

AUDIENŢE Românii au Talent. A doua ediţie Românii au talent din 2024 a fost peste emisiunea de debut de săptămâna trecută.

Publicitate

Vârfurile românii au talent au depăşit trei milioane de români, potrivit Pro TV. Mai exact, la ora 21.25, de exemplu, se uitau la emisiunea prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş nu mai puţin de 3,1 milioane de telespectatori.

Şi media generală a fost peste săptămâna trecută: peste 2,5 milioane de români au urmărit în fiecare minut emisiunea, cu 130.000 mai mulţi decât săptămâna trecută.

Pe publicul comercial al Pro TV (21-54 de ani naţional ABCD), Românii au talent a avut audienţe de patru ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Antena 1.

Pro TV:  "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 13.1 puncte de rating şi 43.6% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea 3.2 puncte de audienţă şi 10.5% share".

În cifre absolute, vorbim de 860.000 de telespectatori la Pro TV şi de 210.000 la Antena 1.

Cota de piaţă de 44% înseamnă că aproape jumătate din acest public comercial care avea televizoarele deschise se uita la Românii au talent.

Ce au avut celelalte posturi pe intervalul Românii au talent:

Antena 1 - serialul Camera 609 şi, de la 23.00 o reluare Power Couple

Kanal D - serialul turcesc Poveste din Anatolia şi Jocul cuvintelor cu Dan Negru

Happy Channel - seriale turceşti: Capcana iubirii, Ziua în care mi s-a scris destinul, Flăcările destinului

DigiSport - Rapid - Hermannstadt

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent 2024. Prima ediţie, vârfuri de trei milioane de români care s-au uitat la show. Diferenţe mari faţă de celelalte posturi

Situaţia pe publicurile "tradiţionale":

Naţional: La nivelul întregii ţări, la Românii au talent s-au uitat în fiecare minut peste două milioane şi jumătate de români. Audienţa Pro TV a fost cam de cinci ori mai mare decât a locurilor următoare, ocupate de Antena 1 şi de Pro TV.

Cota de piaţă pe naţional: aproape 40%. În top 10 au intrat şi Happy Channel, cu seriale turceşti, dar si DigiSport (cu meciul Rapidului), FilmCafe şi Pro Cinema.

De notat audienţa Cinemaraton: cu aproape 90.000 de telespectatori (la doar câteva mii distanţă de Pro Cinema), postul de filme româneşti a fost pe locul 11. Printre altele, a avut vineri seară un film din seria BD.

Urban: Peste 1,3 milioane de telespectatori la oraşe pentru Românii au talent, de peste cinci ori mai mulţi decât cei care se uitau la Antena 1. Locul trei pentru Kanal D şi patru pentru România TV.

Comercial 21-54 de ani: Pe publicul comercial 21-54 urban, emisiunea jurizată de Andra, Andi Moisescu, Mihai Bobonete şi Dragoş Bucur a numărat peste jumătate de milion de telespectatori. În acelaşi timp, la Antena 1 erau puţin peste 100.000.

Locurile trei-patru au fost ale DigiSport şi Happy Channel. Abia apoi a urmat Kanal D, cu o audienţă de zece ori mai mică decât Românii au talent pe acest segment.

Cinemaraton a fost aici mai sus, în top 10, cu aceeaşi audienţă ca Prima TV: 25.000.

Audienţa posturilor TV vineri, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.15), la nivel NAŢIONAL

1. Pro TV - 2.504.000 de telespectatori (14,3 rating, 38% share)

2. Antena 1 - 560.000 (3,2 rtg, 8,6 share)

3. Kanal D - 467.000

4. România TV - 280.000

5. Happy Channel - 270.000

6. DigiSport - 230.000

Audienţa posturilor TV vineri, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.15), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.305.000 de telespectatori (13,2 rtg, 36,6 share)

2. Antena 1 - 240.000 (2,4 rtg, 6,8 share)

3. Kanal D - 220.000

4. Happy Channel - 190.000

5. România TV - 180.000

6. DigiSport - 135.000

Audienţa posturilor TV vineri, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.15), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

1. Pro TV - 525.000 de telespectatori (11,2 rating, 40,2 cotă de piaţă)

2. Antena 1 - 110.000 (2,3 rtg, 8,3 share)

3. DigiSport - 65.000

4. Happy Channel - 55.000

5. Kanal D - 53.000

6. România TV - 40.000

Audienţa posturilor TV vineri, 9 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV:

1. Pro TV - 860.000 de telespectatori (13,1 rating, 43,5 share)

2. Antena 1 - 210.000 (3,2 rtg, 10,6 share)

3. Kanal D - 100.000

4. DigiSport - 75.000

5. Happy Channel - 70.000

6. România TV - 45.000

Citeşte şi: AUDIENŢE ROMÂNII AU TALENT. Pro TV a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1, audienţe de şapte-opt ori mai mici pe intervalul emisiunii


Citeşte şi: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 11 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus