Skip to main content

AUDIENŢE Românii au talent. Emisiunea se menţine la peste două milioane de români care se uită

 
AUDIENŢE Românii au talent. Emisiunea se menţine la peste două milioane de români care se uită

AUDIENŢE Românii au Talent. Emisiunea de pe Pro TV rămâne cel mai vizionat program de divertisment din sezonmul de primăvară, dintre toate posturile de televiziune.

Publicitate

Show-ul prezentat de Smiley şi de Pavel Bartoş se menţine la o audienţă medie de peste două milioane de români în fiecare minut.

Ediţia din 19 aprilie a emisiunii a menţinut o distanţă considerabilă faţă de celelalte posturil

"De-a lungul difuzării, aproape 2.1 milioane de români s-au bucurat de spectacolul de pe scenă", anunţă Pro TV. În acelaşi timp, pe Kanal D se uitau 730.000 de români, iar pe Antena 1, în jur de 600.000.

"În minutul de aur, la ora 21:23, peste 2.5 milioane de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV", notează postul de televiziune.

Pro TV detaliază ce s-a întâmplat pe publicul comercial al staţiei:

"În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.8 puncte de rating şi 32.1% cotă de piaţă". Mai exact, 630.000 de telespectatori din acest segment erau pe Pro TV.

Distanţa pe acest segment faţă de locul următor?

"Locul 2 avea 3.8 puncte de audienţă şi 12.5% share". Adică 250.000 de telespectatori din segmentul comercial la Antena 1.

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent 2024. Prima ediţie, vârfuri de trei milioane de români care s-au uitat la show. Diferenţe mari faţă de celelalte posturi

Ce au difuzat celelalte posturi pe 19 aprilie, pe intervalul Românii au talent:

  • Antena 1 - Lasă-mă, îmi place! Camera 609 şi, de la 23.00, o reluare Chefi la Cuţite
  • Kanal D - serialul turcesc O dargoste şi, de la 23.00, o reluare Insula de un milion
  • DigiSport - meci Farul Constanţa - CFR Cluj
  • Happy Channel - seriale turceşti: Capcana iubirii, Dragoste şi ură, Dragostea pluteşte în aer
  • Pro Cinema - filmele Dog - Un câine de legendă şi Lamborghini: Omul din spatele legendei

Audienţa posturilor TV vineri, 19 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL

1. Pro TV - 2.060.000 de telespectatori (11,8 rating, 31,8% share)

2. Kanal D - 732.000 (4,2 rtg, 11,3 share)

3. Antena 1 - 610.000 (3,5 rtg, 9,4 share)

4. DigiSport - 290.000

5. Happy Channel - 270.000

6. România TV - 220.000

Audienţa posturilor TV vineri, 19 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.090.000 de telespectatori (11 rtg, 31,4 share)

2. Kanal D - 370.000 (3,7 rtg, 10,4 share)

3. Antena 1 - 275.000 (2,8 rtg, 7,7 share)

4. Digisport - 170.000

5. Happy Channel - 150.000

6. România TV - 135.000

Audienţa posturilor TV vineri, 19 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

1. Pro TV - 425.000 de telespectatori (9,2 rating, 31,1% cotă de piaţă)

2. Antena 1 - 145.000 (3,1 rtg, 10,4 share)

3. Kanal D - 115.000

4. Digisport - 75.000

5. Happy Channel - 45.000

6. Pro Cinema - 40.000

Audienţa posturilor TV vineri, 19 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV:

1. Pro TV - 635.000 de telespectatori (9,8 rating, 32,1% share)

2. Antena 1 - 250.000 (3,8 rtg, 12,5 share)

3. Kanal D - 165.000

4. DigiSport - 95.000

5. Happy Channel - 75.000

6. Antena Stars - 50.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus