
AUDIENŢE Românii au talent. Cifre ridicate de audienţă pentru emisiunea de pe Pro TV, într-o ediţie cu un Golden Buzz dat de Mihai Bobonete.
Câţi români s-au uitat la emisiunea cu eleva de 10 ani Miruna Ungureanu şi momentul ei cu piesa It's oh so quiet - Bjork? Video cu momentul, la finalul articolului.
Vârfurile de audienţă au sărit de două milioane şi jumătate de telespectatori.
"Eşti primul copil de la Românii au talent care, întrebat dacă crede că va câştiga, a răspuns: nu! Asta arată mult bun simţ şi o educaţie aleasă", a spus, surprins, Mihai Bobonete.
Asta după ce, întrebată înainte să cânte dacă s-a gândit să câştige, Miruna Ungureanu a răspuns: „Nu prea!”. „Sincer, nu vreau să impresionez pe nimeni! Vreau ca toată lumea să se bucure de momentul meu şi să le placă”.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de vineri, 21 februarie, pe intervalul Românii au talent:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Românii au talent a fost urmărită de aproape 2,2 milioane de români. Au fost cu aproape 100.000 mai mulţi decât ediţia de săptămâna trecută.
Emisiunea prezentată de Smiley şi de Pavel Bartoş a fost pe primul loc, urmată de Antena 1, cu aproape 900.000 de români la Iubire cu parfum de lavandă.
Locul trei pentru Kanal D, într-o seară cu un top 5 în care au mai intrat România TV şi Realitatea.
URBAN. La oraşe, audienţa emisiunii cu Andra, Andi Moisescu, Dragoş Bucur şi Mihai Bobonete s-a apropiat de 1,1 milioane de telespectatori.
În mediul urban, Antena 1 a avut o audienţă cam de trei ori mai mică decât Pro TV pe intervalul Românii au talent.
Şi la oraşe, România TV şi Realitatea Plus au completat topul.
COMERCIAL NAŢIONAL 21-54 de ANI ABCD. Ce s-a întâmplat pe publicul comercial al Pro TV?
Potrivit postului TV, "PRO TV a înregistrat 11,2 puncte de rating şi 35% cotă de piaţă, în rândul publicului comercial 21-54 de ani (ESOMAR ABCD), în timp ce televiziunea de poziţia secundă avea 5,3 rating şi 16,6% cotă de piaţă."
Cu alte cuvinte, 720.000 de telespectatori pe acest segment pentru Pro TV şi aproape 350.000 pentru Antena 1.
GALERIE FOTO. Miruna Ungureanu, Golden Buzz dat de Mihai Bobonete:
Audienţa posturilor TV de vineri, 21 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 23.40), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 2.150.000 (12,3 rtg, 31,6 share)
2. Antena 1 - 890.000 (5,1 rtg, 13,1 share)
3. Kanal D - 565.000
4. România TV - 290.000
5. Realitatea Plus - 275.000
6. Happy Channel - 240.000
Audienţa posturilor TV de vineri, 21 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 23.40), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 1.055.000 (10,8 rtg, 29,9 share)
2. Antena 1 - 360.000 (3,6 rtg, 10,1 share)
3. Kanal D - 245.000
4. România TV - 175.000
5. Realitatea Plus - 162.000
6. Antena 3 - 152.000
Audienţa posturilor TV de vineri, 21 februarie, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 23.40), pe publicul COMERCIAL NAŢIONAL 21-54 de ANI ABCD:
1. Pro TV - 720.000 (11,2 rtg, 35 share)
2. Antena 1 - 345.000 (5,3 rtg, 16,6 share)
3. Kanal D - 135.000
4. Realitatea - 80.000
5. DigiSport - 75.000
6. Happy Channel - 50.000
VIDEO. Golden Buzz cu eleva Monica Ungureanu şi It's oh so quiet
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro