Show-ul Românii au talent a debutta cu un nou sezon, cel cu numărul 15. Nicio surpriză, cea mai urmărită emisiune de divertisment din România a fost şi de data aceasta lider detaşat de audienţă. La nivel naţional, pe intervalul emisiunii de divertisment, Pro TV a avut cifre mai mult decât duble faţă de Kanal D şi de Antena 1
Pro TV este singura emisiune de divertisment care depăşeşte două milioane de telespectatori la nivel naţional, cifre pe care le mai ating doar meciurile de fotbal.
Show-ul Românii au talent a pus Pro TV în poziţia de lider pe toate targeturile, inclusiv pe publicul comercial al Pro TV, naţional 21-54 de ani ABCD.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de vineri seara, pe intervalul Românii au talent:
NAŢIONAL. Show-ul pro TV a avut, la nivel naţional, puţin peste 2 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 29%. Cifrele sunt sub debutul de anul trecut, din februarie, când show-ul a avut 2,3 milioane de telespectatori.
Cifrele premierei de anul acesta al show-ului de pe Pro TV au fost mai mult decât duble decât locurile doi şi trei, ocupate de Kanal D şi de Antena 1, ambele având programt câte un serial. Kanal D a avut program serialul Aziz, în timp ce Antena 1 a avut o producţie marca Ruxandra Ion, Iubire cu parfum de lavandă.
URBAN. La oraşe, show-ul Românii au talent a înregistrat peste 1,1 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 28%. Au fost cifre aproape triple faţă de Kanal D, cu 387.000 de telespectatori şi Antena 1, cu 366.000 de privitori.
COMERCIAL URBAN 21-54 ANI. Pro TV a fost lider fără emoţii şi pe publicul comercial urban (21-54 de ani). Postul s-a apropiat de 500.000 de persoane şi o cotă de piaţă de 31,7%. Cifrele au fost mai mult decât duble faţă de antena 1 şi de Kanal D.
Pe publicul comercial al Pro TV, naţional 21-54 de ani ABCD, show-ul Românii au talent a fost urmărit de 751.000 de persoane, cu o cotă de piaţă de 34,2%. Antena 1, de pe poziţia secundă, avea o medie de aproape 300.000 de persoane, şi o cotă de piaţă de 13,6%.
Audienţele posturilor TV de vineri, 31 ianuarie, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 23.30), la nivel NAŢIONAL:
1. Pro TV - 2.040.000 (11,7 rtg, 29,3 share)
2. Kanal D - 834.000 (4,8 rtg, 12 share)
3. Antena 1 - 788.000
4. România TV - 310.000
5. Happy Channel - 267.000
6. Realitatea Plus - 235.000
Audienţele posturilor TV de vineri, 31 ianuarie, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 23.30), în mediul URBAN:
1. Pro TV - 1.102.000 (11,2 rtg, 28 share)
2. Kanal D - 387.000 (3,9 rtg, 9,8 share)
3. Antena 1 - 366.000
4. România TV - 172.000
5. Antena 3 CNN - 170.000
6. Happy Channel - 157.000
Audienţele posturilor TV de vineri, 31 ianuarie, pe intervalul Românii au talent (20.30 - 23.30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ANI:
1. Pro TV - 493.000 (10,7 rtg, 31,7 share)
2. Antena 1 - 176.000 (3,8 rtg, 11,3 share)
3. Kanal D - 108.000
4. Film Cafe - 59.000
5. Digi Sport 1 - 58.000
6. Realitatea Plus - 45.000
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro