Skip to main content

AUDIENŢE. Singur Acasă 2, programul Crăciunului: peste 2,5 milioane de români în minutul de vârf

 
AUDIENŢE. Singur Acasă 2, programul Crăciunului: peste 2,5 milioane de români în minutul de vârf

AUDIENŢE Singur Acasă 2. A doua parte Home Alone - Pierdut în New York, a fost cel mai urmărit program în weekendul cu Ajunul Crăciunului.

Publicitate

Difuzat pe 23 decembrie, Singur Acasă 2 a depăşit 2,5 milioane de români în minutul de vârf, potrivit datelor Pro TV. Cifre bune a scos şi episodul special Las Fierbinţi.

Detalii, în continuare:

Singur Acasă 2 a fost văzut, la nivelul întregii ţări, de peste 2,3 milioane de români în fiecare minut. Cifra a fost şi peste prima parte din serie: în jur de 2,1 milioane de români la Singur Acasă, dat de Pro TV cu o săptămână înainte.

În minutul de maximă audienţă, la 21.07, se uitau peste 2,6 milioane de români la aventurile lui Kevin, potrivit datelor Pro TV.

Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, cifrele Pro TV cu Singur Acasă 2 au fost de trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Antena 1. Cota de piaţă: peste 30%, ceea ce înseamnă că unul din trei români care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Pe publicul comercial al Pro TV (21-54 naţional ABCD), cota de piaţă a fost şi mai mare: 42%. În termeni de rating, pe acest segment au fost 14%, adică peste 900.000 de telespectatori.

Şi la oraşe, audienţa Singur Acasă 2 a sărit de un milion de telespectatori.

Citeşte şi: Audienţe Singur Acasă: românii, cu ochii pe eternul Home Alone. Cifre mari, ca-n fiecare an

Episodul special Las Fierbinţi difuzat chiar în Ajunul Crăciunului s-a apropiat de două milioane de români media pe minut. Vârful, potrivit Pro TV, a fost de peste 2,2 milioane de români, la ora 20.35.

Pe publicul comercial al Pro TV (21-54 ABCD Naţional), Las Fierbinţi a înregistrat 10,3 puncte de rating, adică în jur de 700.000 de telespectatori.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus