Skip to main content

Audienţe Survivor - America Express. Pro TV rămâne primul pe ţară. Antena 1 are oraşele şi comercialul, dar pe naţional e pe trei.

 
Audienţe Survivor - America Express. Pro TV rămâne primul pe ţară. Antena 1 are oraşele şi comercialul, dar pe naţional e pe trei.

AUDIENŢE Survivor - America Express. Care este rezultatul luptei dintre Survivor şi America Express în această săptămână?

Publicitate

Pro TV rămâne, cu Survivor, cel mai urmărit post de televiziune la nivelul întregii ţări, cu un avans confortabil în faţa America Express. În toate cele trei zile de luptă directă: luni, marţi şi miercuri. În schimb, emisiunea de pe Antena 1 e depăşită pe ţară, în această săptămână, de serialul turcesc Totul pentru familia mea.

America Express recuperează însă la oraşe. Reality-show-ul este pe primul loc la oraşe, clar luni şi miercuri. Marţi, este peste Pro TV "la mustaţă" (în procente de rating, e la egalitate).

Publicul comercial 21-54 de ani urban este cel la care se impune America Express în faţa Survivor: în toate cele trei zile, Antena 1 este peste Pro TV pe acest segment.

1. Audienţe Survivor - America Express, Luni, 20 februarie

La prima confruntare a săptămânii, Survivor a câştigat ţara la 200.000 de telespectatori în faţa Antenei 1. Şi serialul turcesc de pe Kanal D a stat ceva mai bine.

La oraşe, America Express se menţine peste Pro TV: a avut aproape 700.000 de telespectatori, cu peste 100.000 mai mulţi decât Pro TV.

Şi pe publicul comercial a câştigat tot Antena 1: 380.000 la 255.000.

2. Audienţe Survivor - America Express, Marţi, 21 februarie

Marţi, avansul Pro TV, la nivel naţional, a fost mai mare decât luni: aproape 400.000 de români în plus la Survivor, faţă de America Express.

A fost o zi mai bună pentru Pro TV şi la oraşe, unde între Antena 1 şi Survivor au fost doar 8.000 de telespectatori (în procente, ratingul a fost egal).

Pe publicul comercial, America Express a rămas peste Survivor.

3. Audienţe Survivor - America Express, Miercuri, 22 februarie

Miercuri, Survivor menţine distanţa în faţa Antenei 1: tot cu 400.000 de români a avut mai mulţi pe post.

La oraşe, cifrele sunt de partea America Express: 645.000 de telespectatori, cu 60.000 peste Pro TV.

Nicio surpriză pe segmentul comercial, o zonă adjudecată încă de la început de emisiunea produsă de Mona Segall la Antena 1.

Audienţele din săptămâna 13-15 februarie

Audienţe Survivor - America Express: Săptămâna 6-8 februarie

Cum a arătat lupta Survivor - America Express în săptămâna 23-25 ianuarie? Cifrele, pe zile

Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Luni Marti Miercuri
Pro TV 1.337.000 (7,7) 1.455.000 (8,4) 1.445.000 (8,3)
Kanal D 1.161.000 (6,7) 1.154.000 (6,6) 1.135.000 (6,5)
Antena 1 1.121.000 (6,4) 1.082.000 (6,2) 1.055.000 (6,1)

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), în mediul URBAN:

URBAN Luni Marti Miercuri
Antena 1 698.000 (7,5) 668.000 (7,1) 645.000 (6,9)
Pro TV 584.000 (6,2) 660.000 (7,1) 582.000 (6,2)
Kanal D 508.000 (5,4) 525.000 (5,6) 505.000 (5,4)

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

COMERCIAL Luni Marti Miercuri
Antena 1 381.000 (8,3) 354.000 (7,8) 337.000 (7,4)
Pro TV 256.000 (5,6) 308.000 (6,8) 274.000 (6)
Kanal D 168.000 (3,7) 168.000 (3,7) 162.000 (3,5)

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus