AUDIENŢE Survivor - America Express. Show-ul de pe Antena 1 a câştigat lupta cu Survivor pe toate "fronturile".
America Express este peste Survivor în toate cele trei zile în care se intersectează, inclusiv pe publicul naţional, acolo unde, la începutul show-ului, era la sute de mii distanţă în urmă Survivor.
În această săptămână de exemplu, America Express a ajuns la un vârf de audienţă la ediţia de miercuri, în care s-au aflat finaliştii.
La nivelul întregii ţări, miercuri, la Antena 1 se uitau 1,4 milioane de români în fiecare minut, cu 200.000 mai mulţi decât erau la Pro TV. Ca o comparaţie, la sfârşitul lui februarie situaţia era exact invers: peste 1,4 milioane de români la Survivor şi cam 1,1 milioane la Antena 1.
La oraşe, America Express a fost mereu peste Survivor. La fel şi în această săptămână, cu audienţe care au ajuns la peste 860.000 de telespectatori, cu 300.000 mai mulţi decât avea Pro TV.
Pe publicul comercial, emisiunea de pe Antena 1 a înregistrat un record de audienţă. Au fost aproape jumătate de milion de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe pe America Express, aproape dublu faţă de Survivor. În termeni de cotă de piaţă, vorbim de 35 de procente, ceea ce înseamnă că unul din trei telespectatori care aveau televizoarele deschise se uitau la emisiunea produsă de Mona Segall.
America Express va avea finala în această duminică. Finaliştii: echipele Cătălin Bordea - Nelu Cortea şi Andreea Bălan - Andreea Antonescu.
GALERIE FOTO. Ediţia în care s-au ales finaliştii America Express, în imagini:
Audienţele din săptămâna 20-22 februarie
Audienţele din săptămâna 13-15 februarie
Audienţe Survivor - America Express: Săptămâna 6-8 februarie
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.295.000 (7,4) | 1.386.000 (8) | 1.392.000 (8) |
Pro TV | 1.211.000 (7) | 1.219.000 (7) | 1.201.000 (6,9) |
Kanal D | 969.000 (5,6) | 935.000 (5,4) | 977.000 (5,6) |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Antena 1 | 769.000 (8,2) | 827.000 (8,8) | 861.000 (9,2) |
Pro TV | 598.000 (6,4) | 592.000 (6,3) | 561.000 (6) |
Kanal D | 418.000 (4,5) | 411.000 (4,4) | 445.000 (4,8) |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV luni, marţi şi miercuri, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Luni | Marti | Miercuri |
---|---|---|---|
Antena 1 | 416.000 (9,1) | 456.000 (10) | 489.000 (10,7) |
Pro TV | 274.000 (6) | 281.000 (6,2) | 255.000 (5,6) |
Kanal D | 120.000 (2,6) | 140.000 (3,1) | 122.000 (2,7) |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro