
AUDIENŢE. Debut cu peste un milion de români în minutul de vârf pentru show-ul Tempting Fortune România, cu Zoli Toth, de pe Kanal D.
Reality show-ul prezentat de Zoli Toth a adunat în faţa micilor ecrane, în minutul de aur (21:11), peste un milion de telespectatori (1.003.000) din întreaga ţară, anunţă cei de la Kanal D. Show-ul a pozitionat staţia pe locul al doilea la nivelul publicului Naţional.
Emisiunea a fost pe locurile 2 pe naţional, după Pro TV, şi pe 3 pe alte segmente de măsurare, după Pro TV şi DigiSport, dar înainte de Antena 1.
Media de audienţă a întregii emisiuni - difuzate duminică, 11 mai, între orele 21.00 şi 22.30, a depăşit 900.000 de telespectatori. Kanal D a fost în top pe ţară după Pro TV (cu filme de acţiune - Taken 2 şi Operaţiunea Hunter Killer şi peste 1,1 milioane de români pe post) şi înainte de DigiSport (cu meciul Universitatea Cluj - FCSB).
La oraşe, emisiunea de pe Kanal D a fost pe poziţia a treia, după Pro TV şi DigiSport, dar înainte de Antena 1, cu două filme (Cod roşu la Londra şi O luptă personală).
Şi pe segmentul comercial 21-54 de ani urban, a fost acelaşi clasament, cu Pro TV şi DigiSport pe primele locuri, apoi emisiunea de pe Kanal D şi filmele de pe Antena 1.
Ce s-a întâmplat la premiera Temptation Fortune?
- Zoli Toth, prezentatorul reality show-ului, i-a invitat pe telespectatori în atmosfera intensă a competiţiei, iar publicul a avut ocazia să îi cunoască pe cei 12 concurenţi care luptă pentru premiul comun de 300.000 de Euro, spun cei de la Kanal D.
- În primul episod al competiţie, Deea Maxer a fost aleasă de membrii grupului să îi reprezinte într-o acţiune ce are deocamdată un scop secret. Alegerea ei, sub presiunea timpului, i-a adus echipei suma de 200 de Euro.
- Prima întâlnire cu locul de campare i-a pus pe concurenţi faţă în faţă cu cea de-a treia tentaţie. 6 baldachine echipate complet pentru o noapte relaxantă în junglă, cu pat confortabil şi plasă contra ţânţarilor; plus o mască de dormit şi o perie de păr ce poate fi păstrată până la finalul competiţiei
- Adina a cedat prima în faţa unei limonade cu preţul de 300 de Euro, apoi a unei prajituri în valoare de 400 de Euro
GALERIE FOTO. Premiera Temptation Fortune în imagini
Top posturi NAŢIONAL, pe intervalul premierei Temptation Fortune (21.00-22.30):
1. Pro TV - 1.130.000 telespectatori (6,5 rtg, 14,9 share)
2. Kanal D - 905.000 (5,2 rtg, 11,9 share)
3. DigiSport - 810.000
4. Happy Channel - 465.000
5. România TV - 436.000
6. Antena 1 - 380.000
Top posturi URBAN, pe intervalul premierei Temptation Fortune (21.00-22.30):
1. Pro TV - 535.000
2. DigiSport - 445.000
3. Kanal D - 390.000
4. Antena 1 - 270.000
5. Happy Channel - 260.000
6. România TV - 250.000
Top posturi COMERCIAL, pe intervalul premierei Temptation Fortune (21.00-22.30):
1. Pro TV - 255.000
2. DigiSport - 185.000
3. Kanal D - 170.000
4. Antena - 145.000
5. Prima TV - 75.000
6. Happy Channel - 70.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro